رسیدگی به پرونده حادثه تشییع کرمان در دستور کار دستگاه قضا قرار گرفت


رسیدگی به پرونده حادثه تشییع کرمان در دستور کار دستگاه قضا قرار گرفت

کرمان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: با دستور ریاست قوه قضاییه رسیدگی به حادثه تشییع کرمان در دستور کار ویژه دستگاه قضایی این استان قرار دارد.

به گزارش روز شنبه دریافتی ایرنا، یدالله موحد در دیدار با خانواده یکی از جانباختگان حادثه مراسم تشییع سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بافت افزود: تحقیقات تکمیلی و تخصصی از سوی دادسرای کرمان در مورد این پرونده در حال انجام است.

وی اظهار داشت: دستگاه قضائی استان کرمان بلافاصله پس از وقوع این حادثه تلخ، اقدامات قضائی خود را آغاز کرده و در همین رابطه پرونده ای در دادسرای مرکز استان کرمان تشکیل شده است.

رئیس شورای قضائی استان کرمان با ابراز نهایت تاسف و تاثر، مراتب تسلیت ریاست محترم قوه قضائیه، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی را به خانواده داغدار این عزیزان اعلام و ابلاغ و از ذات اقدس الهی برای آن مرحومان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل از درگاه خداوند سبحان مسئلت کرد .

وی همچنین اطمینان خاطر داد: قوه قضائیه در استان کرمان با جدیت پیگیر مطالبات و حقوق قانونی جانباختگان و آسیب دیدگان این حادثه است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان و فرماندار بافت با حضور در منزل خانواده های مرحوم حمزه نژاد و ایران پور در شهرستان بافت از بازماندگان حادثه تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی مراتب تالم و تاثر آیت الله رئیسی ،ریاست قوه قضائیه را اعلام کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟