انتصاب بانوان البرز مطابق با برنامه ششم انجام شده است


انتصاب بانوان  البرز مطابق با برنامه ششم انجام شده است

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به تحقق سهم 30 درصدی بانوان از پست های مدیریتی تا پایان برنامه ششم توسعه، گفت: طبق بررسی ها این استان طبق برنامه ششم در این بخش وظایف خود را انجام داده است.

عزیزاله شهبازی روز شنبه در آیین معارفه اولین سرپرست زن معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز افزود: ملاک انتصاب ها، شایسته سالاری بر مبنای سوابق و توانمندی های افراد است، از این رو فارغ از قومیت و معیارهای شخصی در مسیر رشد و توسعه استان حرکت می کنیم.

وی ادامه داد: چندی پیش با رایزنی های صورت گرفته معاونت های توسعه و اقتصادی استانداری تفکیک شد.

شهبازی گفت: معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز، حوزه بسیار با اهمیتی بوده و برای احراز این پست، کارنامه افراد بسیاری مورد بررسی قرار گرفت.
وی با تاکید بر ضرورت رعایت نظم، صرفه جویی، کارآمدی نیروی انسانی و آموزش گفت: از سرپرست معاونت این حوزه انتظار می رود با توجه به تجاربی که در حوزه های مختلف دارد، برنامه محور برای تحقق اهداف اقدام کند.
استاندار البرز افزود: یکی از ویژگی های شاخص اولین بانوی سرپرست در توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز ، همت والا برای خدمتگزاری به نظام و مردم است از این رو با توجه به سوابق وی در پست های مدیریتی داخل و خارج کشور، انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد توفیقات ارزشمندی در این حوزه باشیم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز نیز گفت: برای تحقق توسعه متوازن و همه جانبه که مشمول مولفه های فراوانی است تمام تلاش خود را بهکار بسته و برای اهداف تدوین و تعیین شده از سوی استاندار البرز حرکت خواهم داشت.
زهرا صیادی افزود: ارتقای توان همکاران با آموزش های مرتبط و فناورانه از جمله مواردی است که به جد مد نظر قرار داده شده چراکه باید نیروها مجهز به دانش روز باشند.
وی گفت: سرمایه روان شناختی و ایجاد بسترهای امیدافزایی، نشاط و تاب آوری، ارزشمندترین سرمایه محسوب می شود که باید در این زمینه اقدامات برنامه محور و ساختارمندی صورت گیرد.

طی ابلاغی از سوی استاندار البرز،" زهرا صیادی" به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز منصوب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس