روز از نو روزی از نو؛ بین «زیدان» و «بیل» دوباره شکراب شد


روز از نو روزی از نو؛ بین «زیدان» و «بیل» دوباره شکراب شد

تهران- ایرنا- «زین‌الدین زیدان» نام «گرت بیل» را در فهرست اعلامی تیمش برای دیدار مقابل سویا قرار نداد و باشگاه نیز با ارسال نامه‌ای به روزنامه آ.اس اسپانیا تایید کرد که علت این اتفاق نیز هیچ ارتباطی با مسائل و مشکلات فیزیکی و مصدومیت ندارد پس...

بدنبال یک هفته آرام پس از فتح سوپرجام اسپانیا، آب دریای رئال بار دیگر به تلاطم افتاد.

زیدان تصمیم گرفت تا بیل را در فهرست قرار ندهد؛ بیل سوپرجام را نیز به دلیل عفونت ریوی از دست داده بود.

مرد ولزی تمام هفته را بدون مشکل تمرین کرده بود و براساس تایید باشگاه، هیچ مشکل فیزیکی برای بیل به وجود نیامده است و این یعنی هرگونه حذف از فهرست بدون شک دلایل فنی دارد.

زیدان علاوه بر بیل، «سرخیو راموس»، «خامس رودریگوئز» و «ماریانو» را نیز در فهرست دیدار مقابل سویا قرار نداده است.

کاپیتان رئالی‌ها در حال ریکاوری مصدومیت کشیدگی قوزک پا است در حالی که حذف ۲ بازیکن دیگر از فهرست تنها و تنها تصمیم شخص سرمربی بوده است.

همزمان با حضور رئالی‌ها در عربستان سعودی، هم بیل و هم «کریم بنزما»، در مادرید به تمرینات اختصاصی مشغول بودند و ستاره تیم ملی ولز، این هفته را نیز بدون هیچ مشکلی با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت؛ دست کم از تصاویر کمپ والدبباس اینگونه بر می‌آید.

درست است که بیل با وجود اینکه زیاد رابطه خوبی با زیدان ندارد، در فصل جاری فرصت زیادی برای بازی کردن به دست آورده است.

اظهارات وی پس از فینال کی‌یف مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان «بدیهی است که باید هر هفته بازی کنم؛ اتفاقی که در این فصل رخ نداده و باید با مدیر برنامه ام در این خصوص حرف بزنم»، مثل یک بمب خوشه‌ای در هیات مدیره رئال منفجر شد.

این اظهارات برای زیزو به عنوان سرمربی که مصالح تیمی را به سایر موضوعات ترجیح می‌دهد، نوعی حمله به حریم و قلمرو تحت اختیارش بود.

روز از نو روزی از نو؛ بین «زیدان» و «بیل» دوباره شکراب شد

کمی بعد، مرد فرانسوی به دلیل اختلاف نظر با «فلورنتینو پرز» سانتیاگو برنابئو را ترک کرد. به محض بازگشت، زیدان اطمینان داد که «تغییرات در شرف اعمال است» اما در مورد بیل، نه تنها هیچ تغییری رخ نداد بلکه دوباره و دوباره تکرار شد.

مرد ولزی رئال (که دستمزد ۱۷ میلیون یورویی و قراردادی تا سال ۲۰۲۲ وی، مانع دیگری بر سر فروش او است)، فصل را خوب شروع کرد و با وجود اذعان زیدان در اردوی پیش فصل مبنی بر تمایلش برای فروش بیل، مرد ولزی برابر سلتاویگو در ترکیب اصلی به میدان رفت و پاس گل نخستین گل رئال را در لالیگا برای بنزما ارسال کرد. او سه روز پس از شروع فصل جدید، مقابل ویارئال دبل کرد اما موتور گلزنی وی از آن بازی به بعد خاموش شد و حالا او ۱۴۰ روز است که رنگ گل را ندیده است.

سپس، رفته رفته مشکلی که به نظر می‌رسید در حال رفع شدن است، با چرخشی ۱۸۰ درجه ای دوباره شدت گرفت. این اتفاق درست پس از کنار گذاشته شدن (البته برای استراحت) در دیدار رئال مقابل کلاب بروژ در لیگ قهرمانان آغاز شد.

او ۴ دقیقه پس از شروع بازی به ورزشگاه رسید؛ البته باید این موضوع را هم در نظر گرفت که دور تا دور ورزشگاه ترافیک سنگینی بوده است.

بیل همان ماه (اکتبر) مادرید را برای همراهی تیم ملی کشورش ترک کرد و مصدوم بازگشت. یک ماه بازی نکرد و دوباره برای همراهی ولز مادرید را ترک کرد.

روز از نو روزی از نو؛ بین «زیدان» و «بیل» دوباره شکراب شد

پس از آنکه اژدهاهای ولزی بلیت یورو ۲۰۲۰ را با پیروزی در دیدار پایانی مرحله انتخابی برای خود رزرو کردند، بیل بار دیگر تیتر نخست روزنامه‌ها شد البته به خاطر شادی با پرچم ولز و با نوشته مشهور «ولز، گلف، مادرید؛ به همین ترتیب».

تصمیم وی برای این خوشحالی به اصطلاح روی مخ هواداران رئال بود و آنها پس از بازگشت وی و حضور در دیدار رئال مقابل رئال سوسیداد در برنابئو، با سوت‌های اعتراضی حسابی از خجالت مرد ولزی درآمدند.

روابط وی با سکوهای برنابئو مدت‌ها است جزر و مد زیادی دارد. بیل پس از تشویق ایستاده از سوی هواداران خودی، متوجه شد که رفتارهایش زیاد به مذاق آنان خوش نیامده است؛ از گلف بازی کردن در جریان تمرینات رئال تا بطری بازی روی نیمکت کهکشانی‌ها در دیدار مقابل والنسیا در مستایا..

به نظر بیل قرار است در هر برنامه‌ای که مربوط به رئال است، غایب باشد و زیدان، که همچنان طوری وانمود می‌کند که روی تک تک بازیکنانش حساب می‌کند، از رفتارهای مرد ولزی به ستوه آمده است.

روز از نو روزی از نو؛ بین «زیدان» و «بیل» دوباره شکراب شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته