خودروی سال 2020 فراری، خودروی خوبی نیست!


فرمول یک ایران – گزارش های منتشر شده از ایتالیا حاکی از این است که مهندسان فراری فعلا دید خوبی نسبت به خودروی فرمول یک فصل 2020 تیم خودشان ندارند. فصل 2019 فرمول یک، یک فصل پر از نوسانی برای این تیم ایتالیایی بود، تیم فراری در تست پیش فصل بسیار قدرتمند به نظر می رسید ولی در اولین مسابقه فصل، تمام پیش بینی ها خراب شد و تیم فراری یک سقوط آزادی را...

فرمول یک ایران – گزارش های منتشر شده از ایتالیا حاکی از این است که مهندسان فراری فعلا دید خوبی نسبت به خودروی فرمول یک فصل 2020 تیم خودشان ندارند.

فصل 2019 فرمول یک، یک فصل پر از نوسانی برای این تیم ایتالیایی بود، تیم فراری در تست پیش فصل بسیار قدرتمند به نظر می رسید ولی در اولین مسابقه فصل، تمام پیش بینی ها خراب شد و تیم فراری یک سقوط آزادی را داشت. بالاخره، پس از تعطیلات تابستانی تیم فراری توانست اولین پیروزی خودش را به دست آورد و کمی قدرت نمایی کند. اما لئو تورینی، خبرنگار مشهور ایتالیایی که رابطه خیلی عمیقی با فراری دارد، بیان کرده که خودروی 2020 فراری یک خودروی پیشتاز و برنده نیست:

در نظر من، تا به الان نتایج به دست آمده از تونل باد و شبیه ساز آنچنان دلخواه و خوشایند مهندسان تیم فراری نبوده است. اما باید به خاطر داشت که هنوز وقت هست.

خودروی سال 2020 فراری، خودروی خوبی نیست!خودروی سال 2020 فراری، خودروی خوبی نیست! سباستین فتل و چارلز لکلرک

تورینی نکته بعدی که اشاره می کند آینده سباستین فتل در تیم فراری می باشد:

من مطمئن نیستم که فصل 2020، آخرین فصل فتل در فراری باشد، مخصوصا پس از اینکه مکس ورشتپن در ردبول قراردادش را تمدید کرده است.

فتل به کوچکترین شکل ممکن هم از دشمنی رسانه های ایتالیایی تحت تاثیر قرار نگرفته است، آن هم به یک دلیل خیلی ساده! او این روزنامه ها را نمی خواند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این افراد از خدمت سربازی معاف شدند