تعیین هویت 166 جان‌باخته سانحه سقوط هواپیما | همه اتباع اوکراینی و افغانستانی شناسایی شدند


تعیین هویت 166 جان‌باخته سانحه سقوط هواپیما | همه اتباع اوکراینی و افغانستانی شناسایی شدند

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از شناسایی 166 پیکر جان‌باخته حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد و گفت: تا کنون پیکر 130 جان‌باخته به خانواده‌هایشان تحویل داده شده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، مهدی فروزش گفت: پیکر تمام جان‌باختگانی که تاکنون خانواده‌های آنها به پزشکی قانونی مراجعه و نمونه DNA از آنها دریافت شده، شناسایی شده است.

فروزش با بیان این که پیکر تمامی جان‌باختگان اتباع اوکراینی شناسایی شده است، اضافه کرد: پیکر اتباع اوکراینی امروز (۲۸ دی) تحویل داده می‌شود. همچنین پیکرهای همه اتباع افغانستانی هم شناسایی و به خانواده‌هایشان تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه تا این لحظه هیچ DNA پروفایلی از خانواده‌های جان‌باختگان از طریق پلیس اینترپل به دست ما نرسیده است، گفت: بر اساس لیست وزارت خارجه ۴ جان‌باخته سوئدی در این حادثه داشتیم که پیکر ۳ نفر آنها شناسایی شده‌ و منتظریم تا خانواده آن یک نفر هم به ما مراجعه کند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران تاکید کرد: هر زمانی که خانواده‌های باقی‌مانده به ما مراجعه کنند یا DNA پروفایل‌شان برای ما ارسال شود، ظرف مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت کار شناسایی را انجام خواهیم داد.

کد خبر 478882

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا