معرفی «سیدعلی مصطفوی» و آثار طنزش در نقل نقلستان رادیو صبا


معرفی «سیدعلی مصطفوی» و آثار طنزش در نقل نقلستان رادیو صبا

در برنامه «نقل نقلستان» با “سیدعلی مصطفوی” یکی از طنزپردازان کشور گفت و گو می‌شود. به گزارش شیرین طنز ، به نقل از روابط عمومی... ادامه مطلب... نوشته معرفی «سیدعلی مصطفوی» و آثار طنزش در نقل نقلستان رادیو صبا اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

در برنامه «نقل نقلستان» با “سیدعلی مصطفوی” یکی از طنزپردازان کشور گفت و گو می‌شود.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه “نقل نقلستان” با رویکرد معرفی طنزپردازان معاصر ایرانی و بازخوانی آثارشان روی آنتن می‌رود.

این برنامه روز دوشنبه ۳۰ دی ۹۸ میزبان “سیدعلی مصطفوی” است و ضمن معرفی آثار طنز او ، بخشی هایی از آن به صورت نمایش اجرا می‌شود.

“نقل نقلستان” برنامه ای به تهیه کنندگی مژده آقامحمدی با اجرای مهدی فرج اللهی و بازی امین ضیایی روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۸:۰۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز پخش می‌شود.

قسمت‌های بعدی این گفتگو در روزهای چهارشنبه دوم بهمن و شنبه پنجم بهمن روی آنتن میرود.

معرفی رادیو صبا

رادیو صبا از بیست و دوم بهمن ۱۳۹۱ با رویکرد طنز و ایجاد شور و نشاط در جامعه و با مدیریت محمد صادق رحمانیان فعالیت خود را آغاز کرد.

رادیو صبا با روزانه ۶ساعت تولید و پخش برنامه های طنز و شاد توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و پس از یک سال مدت زمان برنامه های رادیو صبا در روز از ۶ساعت به ۱۶ساعت رسید و گروه مسابقات و تفریحات نیز به گروه طنز و سرگرمی افزوده شد.

پس از محمد صادق رحمانیان، حمید رضا مقدسی سکان دار رادیو صبا شد و در این مدت، برنامه هایی با محوریت مسابقه، اعم از مسابقه های جدی و طنز تولید و پخش شد.

در تاریخ ۹۶/۲/۲۰ مدیریت رادیو صبا به سعید یوسف نیا سپرده شد.

در حال حاضر رادیو صبا با تولید روزانه ۸ ساعت برنامه طنز و مسایقه و ۴ ساعت برنامه زنده و ۴ ساعت تامین و تکرار تلاش می کند تا ضمن بالابردن کیفیت برنامه ها رضایت مخاطبان خود را جلب کند.

رادیو صبا بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز در تهران و در استان‌های البرز، اصفهان، خراسان رضوی، فارس زنجان، اردبیل، کرمان و کیش شنیده می شود اما با توجه به رسانه های کمکی همچون گیرنده های دیجیتال ،رادیو نما،سایت ایران صدا و همچنین سایت رادیو صبا ،این رادیوی شاد و مردمی را در همه جای ایران میتوان شنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...