انجام 60 سورتی پرواز بالگرد‌های هوانیروز برای امداد به سیل‌زدگان


انجام 60 سورتی پرواز بالگرد‌های هوانیروز برای امداد به سیل‌زدگان

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: از ابتدای جاری شدن سیل در سیستان و بلوچستان هوانیروز با 60 سورتی پرواز و 50 نفر ساعت به امداد رسانی مشغول است.

انجام 60 سورتی پرواز بالگرد‌های هوانیروز برای امداد به سیل‌زدگان

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش اظهار کرد: هم اکنون تعداد ۶ فروند بالگرد هوانیروز در منطقه سیل زده حضور دارند.

او ادامه داد: برخی از مناطق روستایی در حادثه سیل خسارت بسیار زیادی را متحمل شدند، تخریب پل‌های ارتباطی، مسدود شدن راه‌ها و معابر و آب گرفتگی راه‌های زمینی موجب شد تا امداد رسانی به صورت هوایی انجام شود، بالگرد‌های هوانیروز با ۶۰ سورتی پرواز در قالب ۵۰ نفر ساعت در مناطق صعب العبور خدمات ارزنده‌ای را به مردم منطقه ارائه کرده است.

قربانی گفت: وظیفه هوانیروز در چنین شرایطی کمک به مردم است، بالگرد‌های هوانیروز کار‌های غیر ممکن را در امداد و نجات ممکن می‌کند.

فرمانده هوانیروز تاکید کرد: در حال حاضر کمک‌های مردمی، هلال احمر، ارتش و لوازم بهداشتی و دارویی را به مناطق صعب العبور ارسال می‌کنیم تا زمانی که نیاز باشد در منطقه حضور خواهیم داشت.

او افزود: در حال حاضر پایگاه هوانیروز کرمان در آماده باش کامل قرار دارد و چنانچه نیاز به بالگرد‌های بیشتری باشد بلافاصله به مناطق سیل زده اعزام خواهد شد.

قربانی خاطرنشان کرد: مردم منطقه بسیار ولایت مدار هستند با توجه به مشکلات پیش آمده همچنان پای ولایت ایستاده اند و مردمی قانع هستند، ما نیز تا آخرین لحظه در کنارشان خواهیم ماند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق