دبیرخانه فرهنگی و هنری ادیان توحیدی در شیراز تشکیل می‌شود


دبیرخانه فرهنگی و هنری ادیان توحیدی در شیراز تشکیل می‌شود

شیراز- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اعلام کرد: در راستای حمایت و پشتیبانی بیشتر از برنامه‌های فرهنگی و هنری پیروان ادیان توحیدی، دبیرخانه‌ای در شیراز راه‌اندازی خواهد شد تا برنامه‌ها در این حوزه رونق بیشتری گیرد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین نشست کارگروه برنامه‌های دهه فجر انجمن‌های ادیان توحیدی که با حضور نمایندگان ادیان برگزار شد، گفت: پیروان ادیان توحیدی که در گوشه گوشه ایران زندگی می‌کنند، همچنان که به قواعد و اصول دین خود پایبندند، به قوانین کشور هم پایبند هستند و همیشه در راه پیشرفت و سربلندی ایران در کنار همه ما گام برداشته‌اند.

صابر سهرابی ادامه داد: شهدای ادیان توحیدی هم برای همین خاک و در راه مام میهن جان خود را فدا کردند و همزمان با دهه مبارک فجر، گل‌باران قبور این شهدا نیز با حضور مردم و مسئولان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف، وحدت و یکپارچگی بیشتر همه مردم اعم از شیعه، سنی و پیروان ادیان توحیدی است، ابراز کرد: از این روی برنامه‌های دهه فجر همچون سال‌های پیش، به صورت مردمی برگزار خواهد شد و برادران اهل سنت و پیروان سایر ادیان توحیدی نیز برنامه‌های ویژه خود را برگزار خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403