عوامل فروش میلیاردی شن و ماسه در البرز دستگیر شدند


عوامل فروش میلیاردی شن و ماسه در البرز دستگیر شدند

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد که سه کارگر که به صورت غیرمجاز پنج میلیارد تومان شن و ماسه یک معدن را در شهرستان ساوجبلاغ به فروش رسانده بودند، دستگیر شدند.

سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درپی ارجاع یک فقره پرونده مبنی بر فروش غیرمشروع ذخایر یک معدن شن و ماسه در شهرستان ساوجبلاغ ، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

کارآگاهان در بررسی های اولیه به سرنخ هایی در زمینه همکاری تعدادی از کارگران این معدن با فروش غیر مشروع مقادیری شن و ماسه به مبلغ پنج میلیارد تومان دست یافتند.

تحقیقات در خصوص چگونگی فروش محصولات، بررسی پرونده های بایگانی و ثبت و صدور کالا آغاز شد که در زمان بررسی موضوع سه تن از کارگران معدن شن و ماسه در روستاهای اطراف ساوجبلاغ مخفی شدند و قصد داشتند در یک فرصت مناسب به خارج از کشور متواری شوند که طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

متهمان پس از دستگیری ابتدا منکر هرگونه تخلف شدند اما در مواجهه با مستندات موجود اعتراف کردند که به صورت روزانه اقدام به فروش بار از شرکت به نفع خود کرده و از این طریق درآمدهای نامشروع به دست می آوردند.

سردار محمدیان افزود : متهمان در این مدت با مبالغ حاصل از فروش شن و ماسه اقدام به خرید خودرو و خانه های گران قیمت در شهرستان ساوجبلاغ کرده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...