اریکسن در آستانه انتقالی 17 میلیون پوندی/ یوونتوس و بارسلونا به دنبال معاوضه برناردسکی و راکیتیچ


اریکسن در آستانه انتقالی 17 میلیون پوندی/ یوونتوس و بارسلونا به دنبال معاوضه برناردسکی و راکیتیچ
باشگاه اینتر در آستانه به خدمت گرفتن هافبک دانمارکی تاتنهام قرار دارد.

به گزارش تسنیم، نشریه انگلیسی «سان» گزارش داد دو باشگاه تاتنهام و اینتر برای انتقال کریستین اریکسن به اینتر در ازای ۱۷ میلیون پوند (۲۰ میلیون یورو) به توافق رسیده‌اند و این هافبک دانمارکی در آستانه انتقال به سن‌سیرو است. قرارداد اریکسن ۲۷ ساله در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و این آخرین فرصت باشگاه تاتنهام به منظور سود بردن از انتقال این بازیکن است، در غیر اینصورت او می‌تواند در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از اسپرز جدا شود.

پی‌یرو آئوسیلیو، مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر اوایل هفته بود که برای مذاکره با مدیران باشگاه تاتنهام راهی لندن شد و این باشگاه ایتالیایی بعد از به خدمت گرفتن اشلی یانگ از منچستریونایتد، حالا امیدوار است که امروز (شنبه) یا فردا خبر به خدمت گرفتن کریستین اریکسن را اعلام کند.

اریکسن پیش از این مورد توجه سه باشگاه رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد هم قرار داشت. او که در ماه فوریه ۲۸ ساله می‌شود، در سال ۲۰۱۳ در ازای ۱۳.۵ میلیون یورو از آژاکس به تاتنهام پیوست.

این هافبک دانمارکی این فصل در ۲۶ بازی که برای اسپرز به میدان رفته و ۳ گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گل هم داده است.

یوونتوس و بارسلونا به دنبال معاوضه برناردسکی و راکیتیچ

دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا مذاکرات‌شان برسر معاوضه دو بازیکن خود را از سرگرفتند.

به گزارش تسنیم، بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «آ اِس»، دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا در حال مذاکره با یکدیگر برای معاوضه فدریکو برناردسکی و ایوان راکیتیچ هستند. یوونتوس قصد دارد خط میانی‌اش را تقویت کند، به این منظور ایوان راکیتیچ را زیرنظر گرفته، بازیکنی که این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب آبی‌واناری‌ها نداشته است.

بر اساس گزارش این نشریه مادریدی، دو باشگاه پیش از این برسر انتقال این دو بازیکن در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو بحث کرده بودند اما ارنستو والورده، سرمربی وقت کاتالان‌ها با این انتقال مخالفت کرده بود اما حالا با روی کار آمدن کیکه ستیِن این احتمال وجود دارد که این انتقال در پایان فصل عملی شود.

برناردسکی ۲۵ ساله که قابلیت بازی در دو پست هافبک نفوذی و بال را دارد، تا پایان ماه ژانویه ۲۰۲۲ با یوونتوس قرارداد دارد. او که در سال‌های اخیر یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های راه‌راه پوشان تورین بوده است، این فصل در ۱۹ بازی از رقابت‌های مختلف، آمار یک گل‌زده و یک‌ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

راکیتیچ ۳۱ ساله هم که پیش از این بحث پیوستنش به تیم‌هایی همچون اتلتیکومادرید، اینتر و پاری‌سن‌ژرمن مطرح بود، قراردادش در پایان فصل آینده با بارسلونا منقضی می‌شود. این هافبک کروات که این فصل بیشتر پشت بازیکنانی همچون سرخیو بوسکتس، فرنکی دیونگ و آرتور مانده، این فصل در ۱۹ بازی برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفته و ۲ پاس گل هم ساخته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج