میزبانی رشت از جام «نامجو» فرصت کسب سهمیه المپیک است


میزبانی رشت از جام «نامجو» فرصت کسب سهمیه المپیک است

استاندار گیلان با بیان اینکه وزنه برداری در استان گیلان اصالت دارد، گفت: باید از فرصت میزبانی مسابقات بین المللی وزنه برداری جام نامجو در رشت نتایج ارزشمندی کسب کنیم و سهمیه المپیک را به دست آوریم.

ارسلان زارع صبح امروز در حاشیه بازدید از مراحل آماده سازی سالن محل برگزاری مسابقات وزنه برداری بین المللی جام «نامجو» در رشت، این دوره از مسابقات را یک رویداد بزرگ فرهنگی – ورزشی برای گیلان و ایران دانست و اظهار کرد: مردم گیلان ورزش دوست هستند و لذا میزبانی گیلان از مسابقات بر کیفیت آن می افزاید.

وی بین المللی بودن مسابقات وزنه برداری جام نامجو را یک فرصت دانست و افزود: خوشبختانه روند پیشرفت سالن مسابقات مطلوب است و به زودی آماده می شود.

استاندار گیلان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته از سه ماه گذشته جهت میزبانی از این دوره از مسابقات، اضافه کرد: با توجه به برگزاری افتتاحیه مسابقات در ۱۲ بهمن ماه امسال، این سالن تا روز قبل از افتتاحیه آماده خواهد شد لذا امیدواریم شاهد حضور گرم و بانشاط مردم گیلان به ویژه شهر رشت در افتتاحیه و اختتامیه باشیم.

زارع با بیان اینکه وزنه برداری در استان گیلان اصالت دارد، گفت: باید از این فرصت نتایج ارزشمندی کسب کنیم و سهمیه المپیک را به دست آوریم.

وی از فراهم شدن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری جهت میزبانی از ورزشکاران و داوران و میهمانان از جمله اسکان و ایاب و ذهاب و جوایز و آماده سازی محل مسابقات خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان برآورد هزینه شده که بخشی تحقق یافته است.

به گزارش ایسنا، مسابقات بین المللی وزنه برداری جام «نامجو» به عنوان مقدمه کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ۱۲ بهمن در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت آغاز می شود و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک