باید از صداقت سرداران سپاه قدردانی شود


باید از صداقت سرداران سپاه قدردانی شود

بوشهر- ایرنا- مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: صداقت فرماندهان سپاه پاسداران نشانه عزت، آبرو و شجاعت است و باید از آنان قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام عباس دشتی روز شنبه درآئین گرامیداشت شهدای سانحه هوایی که به شهادت تعدادی از دانشجویان نخبه علمی کشور انجامید افزود: آنان به عذرخواهی خود از مردم و خانواده‌ها شهدای این سانحه افتخار می‌کنند اما دشمن بداند این فرماندهان در برابر آنان بسیار مستحکم و نابودکننده کاخ آمال آنها هستند.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر اظهارداشت: اگر نظام در برابر گستاخی‌های برخی‌ها صبر می‌کند عین بزرگواری و متانت است ولی بدانند اگر قرار باشد به تصویر شهیدان و مقدسات ملت ایران توهین کنند، این ملت همان ملت سال ۸۸ است که پس از عاشورا به میدان آمد و تومار آشوب‌گران را در هم پیچید.

وی تاکید کرد: جامعه دانشگاهی شجاعانه و آگاهانه در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای استکبار بصیرت افزایی و روشنگری کند.

دشتی افزود: استادان، دانشجویان و کارکنان باید با بصیرت‌افزایی و روشنگری مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و جنایتکاران غاصب بزنند.

وی با بیان اینکه حوادث اخیرکشور داغ بزرگی برای همه ملت ایران بود اضافه کرد: در حادثه سانحه هوایی برخی که نتوانستند موج بزرگ مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی و هم‌رزمانش در کشور ایران و عراق را بینند به میدان آمده و از این آزادی و امنیت، سوءاستفاده کردند.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: آمریکا و جیره‌خواران او در کشور بدانند موجی که سردار شهید قاسم سلیمانی ایجاد کرد و جایگاهی که او دارد با این کارها از بین نخواهد رفت.
وی بیان کرد: آمریکا جز ناامنی برای ملت‌ها هیچ ارمغان دیگری نداشته‌است و مردم ما آگاه و هوشیارند زیرا همیشه در حال جنگ با آمریکا هستیم و به او سیلی زده‌ایم.

دشتی اضافه کرد: این کج‌فهمی و خوش‌خیالی است که فکر کنیم آمریکا ازنظام مقدس جمهوری اسلامی دست بر می‌دارد.

وی یادآور شد: تا زمانی که مردم ما انقلابی باشند آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد و پاسخ او را خواهند داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش