بارش برف بدون حادثه در آذربایجان‌غربی


بارش برف بدون حادثه در آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- معاون امداد و نجات هلال‌احمر آذربایجان‌غربی با قدردانی از همراهی رانندگان و مسافران زمستانی در رعایت نکات ایمنی حین بارش برف طی 15 ساعت گذشته در استان گفت: از زمان شروع بارندگی‌ها در این استان تاکنون حادثه ای که منجر به حضور نیروهای امدادی شود، گزارش نشده‌است.

رضا مسافر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۰ تیم سازمان جمعیت هلال‌احمر این استان با آغاز بارندگی‌ها از بامداد امروز، در نقاط مختلف استان آماده امدادرسانی به مسافران و در راه‌ماندگان است.

وی ادامه داد: هر تیم شامل پنج نیروی ماهر است که در صورت لزوم خدمات ضروری را به حادثه‌دیدگان ارائه می‌کنند.

وی تاکید کرد: همچنین ۱۷ اکیپ پشتیبان سازمان حمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی در حالت آماده‌باش قرار دارند که در صورت لزوم به مناطق مورد نظر اعزام می‌شوند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به فرارسیدن فصل بارندگی‌ها، رانندگان باید زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی، سوخت کافی و لباس گرم به‌ همراه داشته باشند.

«مسافر» اظهار کرد: شهروندان گرفتار در کولاک می‌توانند با شماره ۱۱۲ این نهاد تماس بگیرند تا از خدمات امدادی هلال‌احمر بهره‌مند شوند.

به گزارش ایرنا اطلاع‌رسانی عمومی جهت افزایش آگاهی‌های مردم جهت به حداقل رساندن حوادث، دسترسی به حداکثر توان مقابله با حوادث زمستانی با مشارکت همکاران و امدادگران و سازمان‌های همکار و پاسخگویی صحیح، به موقع و کامل به حوادث زمستانی از جمله اهداف این سازمان است.

امدادرسانی در سوانح جاده‌ای، رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک، آموزش و کمک به بستن زنجیرچرخ در جاده‌های برفی، انجام امداد و کمک‌های اولیه سرپایی، خدمات اسکان اضطراری برای در راه ماندگان در پایگاه‌های جاده‌ای و توزیع اقلام زیستی و غذایی از جمله خدماتی است که جمعیت هلال‌احمر در طرح زمستانی ارائه می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!