پرواز استانبول - تبریز با تاخیر 8 ساعته رسید


پرواز استانبول - تبریز با تاخیر 8 ساعته رسید

تبریز- ایرنا- مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: پرواز ساعت 2 و 55 دقیقه استانبول - تبریز به علت شرایط مه آلود و دید کم موفق به فرود در فرودگاه شهید مدنی تبریز نشد و به سمت فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران تغییر مسیر داد.

رامین آذری روز شنبه به ایرنا گفت: پرواز ۹۷۰۸ ایران ایرتور که قرار بود در ساعت ۲ و ۵۵ دقیقه امروز در فرودگاه تبریز به زمین بنشیند به علت دید کمتر از ۴۰۰ متر موفق به فرود نشد .

وی افزود: این پرواز به سمت فرودگاه امام خمینی تهران تغییر مسیر داد و ساعت ۴ در این فرودگاه نشست.

وی گفت: پرواز استانبول - تبریز پس از توقف ۶ ساعته در تهران به سمت تبریز پرواز کرد و دقایقی قبل در فرودگاه بین المللی تبریز فرود آمد .

آذری در عین حال گفت: با وجود شرایط برفی و هوای مه آلود، بقیه پروازهای فرودگاه شهید مدنی تبریز از جمله پرواز ۹ و ۴۵ دقیقه تبریز - تهران شرکت هواپیمایی آتا انجام شد .

وی اعلام کرد: پرواز ساعت ۱۰ تبریز - تهران با تاخیر در ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه و پرواز ساعت ۱۰ تبریز - قشم با تاخیر در ساعت ۱۲ انجام می شود.

فرودگاه تبریز در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارایه خدمات هوایی، پروازهای برنامه‌ای و غیربرنامه‌ای، آموزشی و نظامی برای مسافرین، متقاضیان و سایر ارگانهای کشوری و تحت نظارت ضوابط سازمان جهانی هوانوردی ICAO در محل کنونی تأسیس شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام