تردد در محور بناب - تبریز با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است


تردد در محور بناب - تبریز با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

مراغه - ایرنا - رییس پلیس راه بناب - تبریز با اشاره به لغزنده و خطرناک بودن تردد در این محور گفت: بارش برف و سرمای شدید موجب یخبندان در این محور شده و تردد در این مسیر با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

سرهنگ سعیدالله عزتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: البته این وضعیت در بیشتر محورهای مواصلاتی استان حاکم است از این رو رعیات نکات ایمنی در حین سفر و پرهیز از سفرهای غیرضرور به شهروندان و رانندگان توصیه می شود.

وی با بیان اینکه عوامل پلیس راه از تردد و سفر رانندگانی که خودروی آنها مجهز به زنجیر چرخ و وسایل زمستانی نباشد جلوگیری خواهند کرد گفت: رانندگان و شهروندان اگر قصد تردد در محورهای موصلاتی استان را دارند حتما نکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی از قبیل آستفاده از زنجیرچرخ، رعایت فاصله قانونی و پرهیز از سرعت بالا را رعایت کنند تا در جاده ها گرفتار نشوند.

عزتی به رانندگان توصیه کرد: قبل از سفر از وضعیت خودرو و سالم بودن آن اطمینان حاصل کرده و در طول سفر از انجام کارهایی که دقت رانندگی را کاهش می دهند خودداری کنند.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای عجب شیر نیز افزود: به رغم حجم بالای برف در محورهای مواصلاتی شهرستان، تمامی مسیر های اصلی با تلاش عوامل راهداری باز بوده و تردد در آنها در جریان است.

رضا سالاری فر گفت: برف روبی، نمک پاشی و امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک از جمله اقدامات عوامل راهدای در ساعات گذشته بوده است.

وی اظهارداشت:بجز راه روستایی چهاربرود و تمام راههای روستایی باز با توجه به بارش برف و لغزندگی جاده نیاز می باشد که وسایل نقلیه مجهز به زنجیر چرخ و ایمنی لازم باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا