ترامپ یک نژاد پرست!


ترامپ یک نژاد پرست!

بر اساس نظرسنجی جدیدی مشخص شد که بیش از هشت تن از هر 10 سیاه‌پوست آمریکایی بر این باورند که رئیس جمهوری این کشور یک نژادپرست است و آنها معتقدند وی نژادپرستی را به بزرگترین مساله در ایالات متحده تبدیل کرده است.

ترامپ یک نژاد پرست!
به گزارش صدای ایران به نقل از پایگاه خبری هیل، بر اساس نظرسنجی روزنامه واشنگتن پست و موسسه ایپسوس مشخص شد که میزان محبوبیت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری‌ آمریکا در میان سیاهپوستان آمریکایی بسیار بدتر شده و ۹ نفر از ۱۰ سیاهپوست آمریکایی می‌گویند، از عملکرد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری‌ آمریکا رضایت ندارند.

با این حال، هراس شرکت کنندگان در این نظرسنجی از روابط فعلی نژادی در کشور فراتر از کاخ سفید است.

در حالیکه ۶۵ درصد از این افراد گفتند درباره زندگی خود به عنوان سیاهپوستان آمریکایی خوشبین هستند اما همین میزان هم گفتند که فکر می‌کنند سیاهپوست بودن در ایالات متحده در حال حاضر بد است. همچنین ۷۷ درصد هم گفتند که بر این باورند که برای سفیدپوست بودن در آمریکا زمان خوبی است.

همچنین تنها ۱۶ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند که فکر می‌کنند کودکان سیاهپوستی که اکنون در آمریکا متولد شده‌اند فرصت خوبی برای دستیابی به استانداردهای راحت‌تری برای زندگی دارند در حالیکه ۷۵ درصد گفتند فکر می‌کنند کودکان سفیدپوست چنین فرصتی دارند.

ترامپ از زمان تصدی پست ریاست جمهوری به طور مرتب دستاوردهای خود را برای جامعه سیاهپوستان بیان کرده است. وی به کاهش نرخ بیکاری "بی سابقه" در میان سیاهپوستان آمریکایی اشاره می‌کند و مدعی است که بیش از هر رئیس جمهوری دیگر ایالات متحده برای سیاهپوستان کار کرده است.

اما با این حال، ۵۶ درصد از شرکت کنندگان می‌گویند اقتصاد کشور منفی است و ۷۷ درصد هم بر این باورند که رئیس جمهوری برای بیکاری ۵.۵ درصدی کنونی در میان بزرگسالان سیاهپوست "مقداری" یا "به سختی" اعتبار قائل شده است.

این نظرسنجی در بازه زمانی دوم تا هشتم ژانویه و با حضور ۱۰۸۸ بزرگسال سیاه پوست انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا