482 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در استان مرکزی توزیع شد


482 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در استان مرکزی توزیع شد

اراک - ایرنا - سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: 482 میلیون لیتر بنزین یورو 4 امسال از انبار نفت شهید «رحیم آنجفی» در نقاط مختلف این استان توزیع شده است.

«سعید جمشیدی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: توزیع بنزین یورو ۴ استان مرکزی تا پایان آذرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد رشد داشته که نسبت به میانگین کشوری مطابقت دارد.

وی ادامه داد: بیش از سه میلیون ۳۵۲ هزار لیتر نفت سفید نیز تا پایان آذرماه امسال در استان مرکزی توزیع شده که این شاخص نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۳ درصد کاهش دارد و این مهم ناشی از افزایش انشعابات گاز در نواحی روستایی استان است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی بیان کرد: طرح رمزگشایی کارت سوخت افرادی که کد خود را فراموش کرده بودند با آغاز طرح سهمیه‌بندی بنزین در استان مرکزی کلید خورد و همچنان ادامه دارد.

جمشیدی اضافه کرد: چهار مرکز در اراک، ساوه، خمین و دلیجان برای فرآیند رمزگشایی کارت سوخت فعالیت دارند و شهروندان می‌توانند بر اساس موقعیت جغرافیایی محل زندگی خود به این مکان‌ها مراجعه و عملیات رمزگشایی کارت‌ سوخت خود را انجام دهند.

بیش از ۸۰۰ نفتکش در شرکت ملی پخش‌فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

روزانه حدود ۲ میلیون ۶۰۰ هزار لیتر گازوئیل و یک میلیون ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های سوخت استان مرکزی عرضه می شود.

۹۰جایگاه سوخت در نقاط مختلف شهری و بین‌راهی در استان مرکزی خدمات ارایه می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو