خلعتبری: آقا یحیی گفت برگرد اما خودش به پرسپولیس رفت!


خلعتبری: آقا یحیی گفت برگرد اما خودش به پرسپولیس رفت!
بازیکن جدید شهر خودرو از بازگشت به این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خلعتبری بازیکن شهرخودرو معتقد است این تیم پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند با توجه به بازیکنان باتجربه‌ای که دارد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کند به شرطی که هواداران و مسئولان از شهرخودرو حمایت کنند و در روزهای سخت کنار این مجموعه باشند تا با تشویق هواداران و حمایت مسولان نتایج خوبی کسب کنند.

چطور شد که به شهر خودرو برگشتی؟

من پارسال در این تیم بودم و نیم فصل اول روزهای خیلی خوبی در شهرخودرو داشتم که در نیم فصل جدا شدم و به ذوب آهن رفتم. بر اساس تماس هایی که از ذوب آهن داشتم و صحبت هایی که داشتیم چون آنها در آسیا بودند و از من کمک خواستند با یحیی گل محمدی صحبت کردم و به ذوب آهن رفتم اما در اولین بازی برای ذوب آهن دچار مصدومیت سختی شدم و بعد از پایان مصدومیتم برای ذوب آهن دوباره بازی کردم. چند روز قبل از شهرخودرو تماس گرفتند و برای جذب من معاوضه‌ای انجام شد و محمدی مهر به ذوب آهن رفت و من به شهر خودرو آمدم. من از شرایط مشهد خبر داشتم و برای کمک به این تیم آمدم تا در لیگ و آسیا با تمام وجود کار کنم. شهرخودرو پتانسیل بالایی دارد و با حمایت هواداران روزهای خیلی خوبی را رقم خواهیم زد.

شما که آمدی یحیی گل محمدی از شهر خودرو رفت. در این رابطه چه نظری داری؟

قبل از اینکه بیایم با آقا یحیی صحبت کردم و نظرش مثبت بود و گفت که برگرد و اینجا خانه خودت است که من آمدم اما آقا یحیی رفت. انشاءالله آقا یحیی در تیم جدیدش یعنی پرسپولیس موفق باشد. آقا یحیی برای من قابل احترام است و امیدوارم در پرسپولیس موفق باشد. من با هدف دیگری به شهر خودرو آمدم. این باشگاه خصوصی است و سخت است که یک نفر هزینه‌های یک تیم را به تنهایی بدهد. امیدوارم امسال هم جزو ۳ تیم بالای جدول باشیم تا آقای حمیداوی مالک باشگاه هم دلگرم شود.

جدایی یحیی گل محمدی ضربه بزرگی به شهرخودرو نبود؟

بالاخره وقتی تغییر و تحول می‌شود مالک باشگاه دنبال جایگزین هست و امیدوارم هر تصمیمی می‌گیرند به نفع تیم باشد و هر کسی می‌آید ما با تمام وجود کار می‌کنیم تا تیم مان موفق باشد و نتایج قابل قبولی بگیریم. وقتی بازیکنان شهر خودرو یک فصل و نیم با یک مربی کار کرده‌اند به او عادت کرده‌اند و امیدوارم طوری کار کنیم که مربی جدید هم به تیم امیدوار شود.

بحث حضور منصوریان در شهرخودرو مطرح بود. منصوریان را گزینه مناسبی برای این تیم می‌دانستی؟

من با علی آقا در ذوب آهن کار کرده ام و ذوب آهن را انتهای جدول تحویل گرفت و ششم شدیم و در آسیا هم به مرحله بعد صعود کردیم.علی آقا برای من قابل احترام است و با تمام وجودمان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم چون هدف ما موفقیت تیم و خوشحالی هواداران است.

چه تصوری از بازی با شاهین بوشهر داری؟

متاسفانه من در اولین بازی شهر خودرو نیستم چون در ذوب آهن ۴ اخطاره شدم. بازی در زمین شاهین بوشهر است و این تیم هم تغییر و تحول داشته و بازی سختی در بوشهر داریم. آنها در زمین خودشان و با حضور هواداران شان بازی می‌کنند و انشالله نتیجه خوبی بگیریم تا با روحیه‌ای بالا به آسیا برویم.

در لیگ قهرمانان آسیات چه هدفی را دنبال می‌کنید؟

من که تازه به تیم اضافه شده ام اما هر تیمی که در آسیا حضور دارد باید هدف و برنامه داشته باشد چون همه تیم‌ها با قدرت در آسیا ظاهر می‌شوند و هر تیمی برنامه بهتری داشته باشد موفق می‌شود. هدف اول ما در آسیا این است که از مرحله پلی آف عبور کنیم و بعد در مراحل بالا موفق باشیم.

شهرخودرو پتانسیل موفقیت در آسیا را دارد؟

صد در صد دارد. با توجه به بازیکنانی که داریم مطمئنا حرفهای زیادی در آسیا برای گفتن داریم. من با ذوب آهن تا فینال آسیا رفته ام و این تیم هم تا مراحل بالا در آسیا پیش می‌رود.

شهرخودرو برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند و تجربه‌ای در این بازیها ندارد. عدم تجربه کافی برای تیم شما مشکل ساز نمی‌شود؟

درست است که اولین بار است در آسیا حضور پیدا می‌کنیم اما بازیکنان باتجربه‌ای مثل رحمتی، مرادمند، صادقی و من هستیم که تجربه بازی در آسیا را داریم. بچه‌های ما اکثرا در آسیا بازی کرده‌اند و هر چند شهرخودرو اولین بار است به آسیا می‌رود اما بازیکنان باتجربه‌ای داریم که اکثر آنها در آسیا بازی کرده اند..

با توجه به شرایط جدول امسال می‌توانید در لیگ برتر قهرمان شوید؟

تیم ما ۲۸ امتیاز دارد و شش امتیاز با صدر جدول فاصله داریم که اگر دو تا بازی را ببریم به شرایط خوب مان برمی گردیم اما کار سختی است. تیم‌های بالای جدول به هم چسبیده‌اند و امتیازات خیلی نزدیک به هم است و جای اشتباه نیست و امیدوارم در پایان لیگ جزو ۳-۴ تیم اول باشیم.

یعنی سهمیه آسیا را قطعا می‌خواهید؟

حتما می‌خواهیم. تیم ما پتانسیل بالایی دارد و تلاش می‌کنیم سهمیه آسیا را بگیریم. ما دروازه بان باتجربه‌ای مثل مهدی رحمتی داریم که در تیم مان خیلی تاثیرگذار است و فقط بخث مهدی هم نیست و همه باتجربه‌های تیم مان می‌توانند کمک کنند. رحمتی یکی از دلایل موفقیت تیم ما در نیم فصل اول بود و در کنار او بچه‌های دیگر هم تلاش می‌کنند تا موفق باشیم و مهدی رحمتی هم بیشتر از این می‌تواند به تیم ما کمک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید