مرکز خرید ملاصدرا کرج


مرکز خرید ملاصدرا کرج در سال 1380 در 10 طبقه احداث شد .یک مجموعه چندعملکردی بسیار مدرن و لوکس می باشد که در آن علاوه بر بحث فروش و قسمت تجاری به بخش های تفریحی و ورزشی نیز اهمیت ویژه ای داده شده است. این مرکز خرید در یکی از بهترین مناطق کرج به نام […] نوشته مرکز خرید ملاصدرا کرج اولین بار در جامع ترین پایگاه گردشگری و معرفی جاهای دیدنی ایران |...

مرکز خرید ملاصدرا کرج در سال ۱۳۸۰ در ۱۰ طبقه احداث شد .یک مجموعه چندعملکردی بسیار مدرن و لوکس می باشد که در آن علاوه بر بحث فروش و قسمت تجاری به بخش های تفریحی و ورزشی نیز اهمیت ویژه ای داده شده است. این مرکز خرید در یکی از بهترین مناطق کرج به نام رجائی شهر واقع شده‌است. مجتمع تجاری تفریحی ملاصدرا کرج از ۵ طبقه‌ی تجاری (شامل بخش‌های متعدد پوشاک بانوان و آقایان ، شال و روسری، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم دکوری و تزئینی، محصولات ورزشی و اسپرت، پارچه فروشی، لوازم التحریر، زیورآلات و بدلیجات، کیف و کفش، عینک و ساعت، عطر و ادکلن، سیسمونی و لوازم کودک، لوازم صوتی و تصویری، موبایل، لوازم کامپیوتر و دیجیتالی، مواد غذایی و خوراکی) ، ۴ طبقه پارکینگ با گنجایش ۲۴۴ خودرو و یک طبقه رستوران و شهربازی تشکیل شده‌است. این مرکز خرید چندین ورودی دارد که عبور و مرور را برای مراجعه کنندگان آسان ساخته‌است.

مرکز خرید ملاصدرا کرج

این مرکز خرید بزرگ برای خانواده ها توصیه می شود چرا که در آن می توانید همه نوع خریدی از کالاهای خرد و کلان داشته باشید. نمای این مجموعه کاملا منحصر به فرد می باشد و ترکیبی از کامپوزیت، شیشه و سازه های کششی پارچه ای است.مجتمع تجاری ملاصدرا کرج دارای ورودی های متعدد می باشد، موقعیت قرارگیری بسیار عالی برای مجموعه در نظر گرفته شده است.

مرکز خرید ملاصدرا کرج

بازار ملاصدرا کرج در بخش فروش خود ۲۷۵ واحد تجاری دارد که در زمینه های زیر فعال می باشند :

پوشاک بانوان و آقایان، کیف و کفش، شال و روسری، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات ورزشی و اسپرت، مواد غذایی و خوراکی، لوازم التحریر، دکوری و لوازم تزئینی، زیورآلات و بدلیجات، عینک و ساعت، عطر و ادکلن، پارچه فروشی، سیسمونی و محصولات کودک، صوتی و تصویری، موبایل، لوازم کامپیوتر و دیجیتالی و … .مرکز تجاری ملاصدرا کرج در بخش رفاهی خود خدمات ویژه ای را به خریداران و گردشگران عرضه کرده است. در این مرکز می توانید از بخش های مختلفی بهره مند شوید از جمله : شهربازی، دارای سیستم بویلر و چیلر، دارای ۱۰ رشته پله برقی، ۳ دستگاه آسانسور، دوربین مدار بسته و نورپردازی داخلی و خارجی و … .
. طبقه‌‌ی همکف اول به طلا و نقره، ‌لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و عینک اختصاص دارد.
. طبقه‌ی همکف دوم به لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری اختصاص یافته‌است.
. طبقه‌ی اول مختص به کیف و کفش، ‌پارچه و پوشاک بزرگسال از ۱۲ سال به بالا است.
. طبقه‌ی دوم به وسایل الکترونیکی، موبایل، کامپیوتر، حوله، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم التحریر اختصاص یافته‌است.
. طبقه‌ی سوم نیز به سیسمونی و لوازم نوزاد، اسباب بازی و پوشاک تا ۱۲ سال اختصاص دارد.
. طبقه‌ی چهارم نیز رستوران، ‌فست فود و شهربازی سرپوشیده را در خود جای داده که بسیار مورد علاقه‌ی کودکان و نوجوانان است.

مرکز خرید ملاصدرا کرج

نحوه دسترسی به مرکز خرید ملاصدرا

آدرس : استان البرز، کرج، رجائی شهر، خیابان شهید مطهری، نبش چهارراه ملکشاه

مرکز خرید ملاصدرا کرج

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو