بازگشت امید در زوج‌های جوان/ مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی را حمایت می‌کنیم


بازگشت امید در زوج‌های جوان/ مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی را حمایت می‌کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان امید را در میان زوج‌های جوان به وجود آورده و سبب تحکیم بنیان خانواده‌ها می‌شود.

دکتر سید محمود ثمینی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک متولد شدن نخستین نوزاد مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان، افزود: راه‌اندازی این مرکز اتفاق بسیار بزرگ و مطالبه مردم استان بود که توسط جهاد دانشگاهی انجام شد.

وی با بیان اینکه کار بسیار بزرگی انجام شده است، ادامه داد: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان یکی از مراکز مهم و پیشرفته کشور است. این مرکز امید را در استان و بین زوج‌های نابارور به وجود آورده است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: قبلا که این مرکز در لرستان نبود زوج‌های نابارور مجبور بودند به استان‌های دیگر مثل تهران و اصفهان و یزد مراجعه کنند و هزینه‌های زیادی را متقبل می‌شدند که الان با راه‌اندازی این مرکز در لرستان این سفرها و هزینه‌ها خیلی کمتر شده است.

وی تاکید کرد: جهاد دانشگاهی لرستان کار بسیار بزرگی انجام داده و استانداری حمایت‌های زیادی از این مجموعه خواهد کرد؛ کمک می‌کنیم این مرکز تقویت شود و جوابگوی نیاز استان و مراجعه‌کنندگان باشد.

ثمینی با بیان اینکه مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی دارای پزشکان متخصص و فوق تخصص خیلی خوبی است و از علم روز و پیشرفته‌ترین امکانات برخوردار است، اضافه کرد: زوج‌های نابارور استان می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند و هزینه‌های آن نسبت به بقیه مراکز کمتر و به صرفه‌تر است.

این معاون استاندار لرستان یکی از دلایل طلاق در استان را مسئله ناباروری زوجین عنوان و خاطرنشان کرد: با کمک مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی می‌توان امید را در میان زوج‌های جوان به وجود آورد و سبب تحکیم بنیان خانواده‌ها شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت