ایجاد اشتغال برای 623 روستایی استان سمنان در یک سال اخیر


ایجاد اشتغال برای 623 روستایی استان سمنان در یک سال اخیر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از ایجاد اشتغال برای 623 روستایی تحت پوشش با حمایت های این نهاد در استان سمنان خبر داد.

محسن مسعودیان راد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: طرح اشتغال روستایی از مرداد ماه سال گذشته به کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و چند سازمان مربوطه ابلاغ شد، که تا کنون در راستای اجرای این طرح، ۶۲۳ نفر در روستاهای این استان با حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مشغول به کار شده اند.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح، مرداد سال ۱۳۹۷ تا کنون، دو هزار و ۷۵۸ نفر برای اشتغال روستایی ثبت نام کردند که مجموع اعتبار طرح های معرفی شده از سوی آن ها، بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ۳۱۴ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان اظهار کرد: از مجموع این طرح ها، یک هزار و ۲۹۹ طرح از مجموع ثبت نام شدگان با اعتبار ۵۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان به بانک ها ارسال شده است و در حال حاضر ۶۲۳ طرح اشتغال روستایی با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان تا کنون پرداخت شده اشت.

مسعودیان راد خاطرنشان کرد: ۶۷۹ فقره طرح اشتغال روستایی نیز برای پرداخت از سوی بانک ها در نوبت پرداخت است، که با پرداخت این تسهیلات و اشتغال روستاییان، انشاءالله فقر بیکاری در روستاهای استان سمنان را جشن خواهیم گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...