پیش فروش اینترنتی «کوییک آر» 


پیش فروش اینترنتی «کوییک آر» 

به‌تازگی گروه سایپا پیش‌ فروش اینترنتی «کوییک آر» را طبق بخشنامه جدید خود اعلام کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب‌ سایت فروش سایپا و با درنظر گرفتن شرایط زیر، اقدام به خرید این هاچ‌بک‌کراس کنند. برای ثبت‌نام کوییک آر نیاز به پیش‌پرداخت ۳۴میلیون‌و۷۰۰هزارتومانی است.

همچنین این شرکت کوییک دنده‌ای را در چهار ترکیب رنگ عرضه می‌کند و سود مشارکت ۱۵درصد و سود انصراف ۱۲درصد را برای مشتریان درنظر گرفته است.

بر اساس اطلاعات اعلام شده در این بخشنامه، مشتریان ثبت‌ نامی این سری کوییک دو رنگ در هفته چهارم آبان ۹۹ دعوتنامه‌های خود را دریافت می‌کنند و براساس قواعد موجود در هفته‌های پایانی آذر۹۹، مراحل تحویل خودرو را پشت‌سر می‌گذارند.

سایپا در طرح‌های فروش موظف است معیار قیمت مصوب و پایه را رعایت کند که معمولا عددی کمتر از بهای فروش فوری را نشان می‌دهد.

سایپا و پارس‌خودرو قیمت پایه ۶۹میلیون‌تومان را برای این خودرو در نظر گرفته‌اند.

کوییک دنده‌ای آر به پیشرانه ۱٫۵لیتری ۸سوپاپ مجهز است که ۸۷اسب‌بخار نیرو را با گشتاور ۱۲۸نیوتون‌متر تولید می‌کند. جعبه‌دنده ۵‌سرعته دستی کوییک توان را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

امکاناتی نظیر دو کیسه هوای راننده و سرنشین، صندلی شش حالته راننده، سنسور پارک عقب، صندلی‌های ISO FIX، تنظیم ارتفاع چراغ از داخل، ترمز ABS و EBD، شیشه‌ بالابر برقی و تنظیم برقی آینه‌های جانبی، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر، سنسور دماسنج محیط یا بلوتوث در کوییک آر دنده‌ای ارائه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...