افتتاح 8 کانون به نام سردار سلیمانی در مساجد خراسان شمالی/ اجرای طرح «تلاوت نور در شش دقیقه» ویژه شهدای مقاومت


افتتاح 8 کانون به نام سردار سلیمانی در مساجد خراسان شمالی/ اجرای طرح «تلاوت نور در شش دقیقه» ویژه شهدای مقاومت

شیرازیان از افتتاح هشت کانون مسجدی به نام سردار شهید «قاسم سلیمانی» در خراسان شمالی خبر داد و گفت: طرح «تلاوت نور در شش دقیقه» نیز ویژه شهدای مقاومت در کانون‌های مساجد این استان اجرا می‌شود.

«هاشم شیرازیان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از افتتاح هشت کانون فرهنگی هنری با نام شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» در استان خراسان شمالی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه تا پایان سال برای استان خراسان شمالی 30 سهمیه افزایش کانون در نظرگرفته شده، در پی شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت مقرر شد که هشت مورد از آنها به نام سردار سلیمانی مزین شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان شمالی افزود: همچنین، به مناسبت شهادت سردار سپهبد سلیمانی طرح «تلاوت نور در شش دقیقه» به یاد سردار آسمانی و شهدای مقاومت اجرا می شود.

وی در ادامه به برنامه های کانون های مساجد به مناسبت ایام فاطمیه اشاره و بیان کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی و برگزاری نشست های تبیینی پیرامون ابعاد شخصیتی و سیره زندگی حضرت فاطمه(س) ازجمله برنامه ها با این محور است.

شیرازیان به آغاز دور جدید طرح «سهمیم (مسجد، مدرسه و منزل)» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست های «ده شب، ده مسجد»، تبیین گام دوم انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی با حضور دکتر رائفی پور در مسجد دانشگاه بجنورد و مسجد انقلاب، برپایی نمایشگاه از تولیدات کانون های فرهنگی هنری مساجد و دستاوردهای انقلاب اسلامی و اجرای طرح شنبه ها با کتاب از دیگر برنامه ها به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خراسان شمالی همچنین از برگزاری جشنواره فرهنگی بانوان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه بانوان عضو کانون های مساجد استان خراسان شمالی برگزار می شود.

یادآور می شود، استان خراسان شمالی دارای بیش از یک هزار باب کانون فرهنگی هنری است که ۲۵ درصد این کانون ها، در مناطق روستایی واقع شده اند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مواد توهم‌زا چه عارضه هایی دارند