اجرای طرح «دوستدار خانواده» در مساجد نصف‌جهان/ برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «سردار آسمانی»


اجرای طرح «دوستدار خانواده» در مساجد نصف‌جهان/ برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «سردار آسمانی»

حجت‌الاسلام نیستانی با اعلام اجرای طرح «دوستدار خانواده» به همت کانون‌های مساجد استان اصفهان، گفت: این طرح به صورت آزمایشی و با محور ارائه مشاوره‌های تبلیغی در 10 مسجد اصفهان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام «محمدرضا نیستانی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، از اجرای طرح «دوستدار خانواده» خبر داد و اظهار کرد: این طرح با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به منظور ارایه مشاوره به خانواده ها توسط مبلغان و به صورت آزمایشی در 10 مسجد اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح «کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق محروم و آسیب پذیر»، افزود: براساس این طرح در مدارس، مساجد و کانون های فرهنگی هنری شهرستان خور و بیابانک جلسات تبلیغی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

حجت الاسلام نیستانی با اشاره به ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به مناسبت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی اعلام کرد: سلسله جلسات تبیین آرمان ها و اهداف والای شهید سپهبد سلیمانی توسط روحانیون در مساجد و برگزاری مسابقه کتابخوانی از زندگی نامه «سردار آسمانی» در کانون های مساجد نجف آباد بخشی از این برنامه ها است.

وی درباره ویژه برنامه های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی از بیانیه گام دوم انقلاب و فراخوان ایده ها و طرح های برتر مسجدی و کانون های فرهنگی هنری برای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی پیش بینی شده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟