62 کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان به نام سردار سلیمانی مزین می شود


62 کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان  به نام سردار سلیمانی مزین می شود

حجت الاسلام رضوانی نژاد گفت: به پاس ارج نهادن به 62 سال عمر با برکت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، 62 کانون فرهنگی و هنری با نام وی در سطح مساجد استان تاسیس می‌شود.

حجت‌الاسلام « محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به حضور پررنگ سردار سلیمانی در عرصه‌های جهاد بین‌المللی بیان کرد: این سردار رشید اسلام با جانفشانی‌هایی که در سال‌های دفاع مقدس و پس از دوران جنگ در عرصه نبرد با استکبار جهانی داشت به زیبایی هنر شهادت را به تصویر کشید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه سردار سلیمانی نماد محور مقاومت است افزود: خون شهید سلیمانی باعث تقویت وحدت در کشور می‌شود و بدون شک ثمره این خون، برچیده شدن خیمه عنکبوتی استکبار از منطقه است.

وی با بیان اینکه به‌منظور گرامیداشت رشادت‌های این سردار بزرگ کانون‌های مساجد گیلان به نام سردار سلیمانی مزین می‌شوند اظهارداشت: به پاس ارج نهادن به ۶۲ سال عمر با برکت وی، ۶۲ کانون فرهنگی و هنری با نام شهید سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح مساجد استان تاسیس می‌شوند.

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد ادامه داد: یکی از کانون‌های فرهنگی و هنری تازه تأسیس استان با عنوان سردار سلیمانی همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود.

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد به برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در شهادت سردار سلیمانی اشاره و بیان کرد: پخش آیاتی از کلام‌الله مجید ۳۰ دقیقه قبل از اذان مغرب از ماذنه‌های مساجد به نشانه عزای عمومی، قرائت سراسری سوره مبارکه فجر به مدت سه شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشا در کانون‌های مساجد استان و اهدا ثواب آن به روح مطهر شهید عالی مقام حاج قاسم سلیمانی، برپایی محافل قرائت قرآن کریم به یاد سردار دل‌ها در مساجد، برپایی مجالس سوگواری به‌همراه سخنرانی با محوریت بیان رشادت‌ها و دلاورمردی‌های حاج قاسم سلیمانی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و پیوستن مدیران کانون‌های مساجد در پویش «مردمی سردار آسمانی» با هشتگ #سردار_ آسمانی در فضای مجازی از برنامه‌های اجرا شده در گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی بوده است.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد