رونمایی از جدیدترین لپ تاپ لنوو


رونمایی از جدیدترین لپ تاپ لنوو

جدیدترین لپ‌تاپ شرکت لنوو به عنوان پرچمدار این شرکت به زودی در آمریکا عرضه خواهد شد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما بر طبق اطلاعات به دست آمده این دستگاه قابلیت این را دارد که بر روی تمامی اپراتورهای 5G کار کند. محصول جدید Lenovo یک پردازنده Snapdragon 8cx دارد که در اواخر سال ۲۰۱۸ به دنیا معرفی شد.

بر اساس تحلیل‌های انجام شده، این پردازنده قدرت و سرعت لپ‌تاپ را تا ۴۰ درصد افزایش داده و همچنین از دو نوع ارتقا در بخش گرافیکی برخوردار است.

رونمایی از جدیدترین لپ تاپ لنوو

این ارتقای نرم افزاری و سخت افزاری خبر بسیار خوبی برای طرفداران این دسته از محصولات است. چرا که در گذشته ما شاهد پردازش‌های کند در سیستم‌های مشابه مانند Microsoft Surface Pro X بوده‌ایاز قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به صفحه نمایش ۱۴ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ در کنار دوربین تشخیص هویت و سنسور اثر انگشت اشاره کرد. باتری این محصول تا ۲۴ ساعت را پشتیبانی می‌کند و قابلیت پردازش هرچه بهتر RAM هشت گیگابایتی را فراهم می‌سازد. حافظه داخلی این دستگاه در دو نوع ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت ارائه می‌شود. نکته منفی این لپ‌تاپ خروجی‌های کم آن است.

پرچمدار لنوو، Yoga 5G تنها دو درگاه USB-C به همراه یک خروجی برای هدست در کناره خود دارد.

گفتنی است که برای قرار گرفتن سیم کارت نیز درگاهی در کنار دیگر خروجی‌ها در نظر گرفته شده است. با این که لپ‌تاپ جدید شرکت لنوو از قابلیت فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد، ولی آینده آن نامشخص است، چرا که تا کنون لپ‌تاپ‌های این چنینی فروش مناسبی در آمریکا نداشته‌اند و مردم ترجیح می‌دهند با به اشتراک گذاشتن اینترنت گوشی خود لپ‌تاپشان را فعال کنند و به نظر آن‌ها خرید چنین محصولاتی ضرورت ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج