قهرمانی تیم محلات در لیگ کشتی نوجوانان همدان


قهرمانی تیم محلات در لیگ کشتی نوجوانان همدان

همدان- ایرنا- پیکارهای لیگ کشتی آزاد نوجوانان استان همدان شامگاه جمعه با قهرمانی تیم محلات به پایان رسید.

در فینال این رقابت ها که به میزبانی خانه کشتی همدان برگزار شد، تیم محلات ۶ بر ۵ نهاوند را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در دیدار رده بندی این مسابقات نیز ملایر با برتری مقابل تیم بهار مقام سوم را به دست آورد.

تویسرکان نیز با پیروزی مقابل تیم اسدآباد جایگاه پنجمی را به خود اختصاص داد.

۸۴ کشتی گیر در قالب هفت تیم از شهرستان های تویسرکان، همدان، ملایر، اسدآباد، نهاوند، بهار و تیم مشترک فامنین، رزن و کبودراهنگ شرکت داشتند.

رییس هیات کشتی همدان با تقدیر از برگزاری موفق مسابقات لیگ نوجوانان گفت: خوشحالیم که یکی از اهداف مهم هیات در سال جاری به ثمر نشست و شاهد برگزاری باشکوه این مسابقات بودیم.

حمیدرضا یاری افزود: ثمره این لیگ را سال های آینده خواهیم دید و با همین مسابقات و سرشاخ شدن کشتی گیران است که می توانند در شرایط مسابقه قرار گرفته و ترس مبارزه را از خود خارج کنند.

وی اضافه کرد: لیگ بدون تردید سطح فنی کشتی گیران را ارتقا می بخشد و باعث می شود با شناخت نقاط ضعف خود، آنها را اصلاح کرده و سعی در عملکرد بهتر باشند.

یاری خاطرنشان کرد: پشتوانه سازی یک اصل در ورزش محسوب می شود و رویکرد ما شناسایی و پرورش استعدادها با برگزاری مسابقاتی نظیر لیگ است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز گفت: رشته کشتی در سال جاری موفقیت های ارزنده ای را به دست آورده و این روند باید تداوم یابد.

محسن جهانشیر افزود: انتظار ما بازگشت کشتی استان به روزهای اوج و تصاحب دوبنده های تیم ملی است و حمایت همه جانبه از این ورزش داریم.

وی اضافه کرد: افق کشتی همدان بر حضور پرشور و مدال آور در میادین بین المللی است و به طور قطع با فعالیت چشمگیری که از هیات کشتی استان در این ماه ها دیده شده، رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...