دیپلماسی انقلابی رویکرد شهید سلیمانی یود


دیپلماسی انقلابی رویکرد شهید سلیمانی یود

یزد- ایرنا - یکی از فعالان اصولگرا گفت: دیپلماسی انقلابی، پیگیری و گسترش بسیج جهانی اسلام در برابر دشمنان به خصوص ایالات متحده آمریکا، رویکرد سردار رشید اسلام شهید سلیمانی بود که تا آخرین لحظه عمرش در برابر استکبارجهانی ایستادگی کرد و سرانجام به شهادت رسید.

حسین الله‌کرم جمعه‌شب در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در مسجد فاطمه الزهرا (س) شهر یزد افزود: این شهید در جریان جبهه مقاومت بسیج جهانی اسلام بر اساس اهداف متعالی انقلاب اسلامی، ایجاد همگرایی نیروهای مومن و انقلابی را به طور جدی پیگیری می کرد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی ، فداکاری ، تلاش جدی همراه با ایمان و اخلاص موجب تحقق این بسج مردمی و انقلابی در برابر زیاده خواهی‌های کفر جهانی به سرکردگی آمریکا و برخی حامیانش در منطقه شد و ثمره زیادی را در این سال‌ها به همراه داشته است.

این فعال اصولگرا اظهارداشت: با خدماتی که شهید سلیمانی و همرزمانش در سال‌های اخیر در منطقه انجام دادند از بسیاری توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب و کشورهای اسلامی پیشگیری کردند.

الله کرم اظهارداشت: یکی از اهداف مهم آمریکایی‌ها در منطقه، تجزیه برخی کشورهای اسلامی بود که قصد داشتند با تحقق آن به اهداف خود برسند ولی تلاش شهید سلیمانی و جبهه مقاومت موجب شکست توطئه های آنها شد .

وی تاکید کرد: اوج هدف جبهه مقاومت اسلامی و انتقام سخت، همانطوریکه مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند باید خروج کامل آمریکایی‌ها از منطقه خاورمیانه و حوزه خلیج فارس باشد و بدون شک این هدف مهم محقق می‌شود.

این فعال اصولگرا تاکید کرد: با شهادت شهید سلیمانی انقلاب اسلامی دوباره احیا شد و توطئه‌های استکبارجهانی با بینش و بصیرت مردم و مسوولان همانند گذشته نقش بر آب می‌شود و ملت ایران به عزت خود ادامه می‌دهد.

الله کرم به قدرت دفاعی و نظامی ایران اشاره کرد و آن را حاصل ایستادگی بر اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی و ولایتمداری ذکر کرد و پیگیری اهداف شهیدان به خصوص شهدای جبهه مقامت را خواستار شد.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه، در شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با دستور دونالد ترامپ، در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور شد و به شهادت رسید.

به‌دنبال این حمله تروریستی دولت ایالات متحده، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد، محل استقرار نیروهای آمریکایی در استان الانبار عراق را بمباران کرد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت،۵۰ هزار رزمنده و ۳۲۰ هزار نیروهای بسیجی سازماندهی شده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی