اقدام زیبای یک مرکز پزشکی در اهواز


اقدام زیبای یک مرکز پزشکی در اهواز

اهواز- ایرنا- یک مرکز تشخیص پزشکی در اهواز در حرکتی جالب با اجرای طرحی با عنوان شکرانه به مدت یک ماه اقدام به پذیرش رایگان و بدون هزینه بیماران به خصوص بیماران کم برخوردار و بی بضاعت کرد.

رئیس هیت امنا مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین اهواز گفت: دسترسی به خدمات پزشکی یکی از اولویت های هرجامعه محسوب می‌شود که این مرکز پزشکی فوق تخصصی با بهره گیری از تجهیزات مدرن و با هدف ارائه خدمات به بیماران استان خوزستان و استالنهای همجوار ایجاد شده است و در اولین گام خیریه خود اقدام به طرح "شکرانه" نموده ایم.

مجتبی انصاری روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به استقبال از طرح رایگان شکرانه مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین، اظهار داشت: مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین این طرح را از ۲۶ آذرماه به مناسبت آغاز فعالیت خود با هدف کمک به بیماران کم برخوردار و بی بضاعت شروع کرده است.

وی فعالیت این مرکز جامع تصویربرداری را به صورت ۲۴ ساعته برای خدمت رسانی به مردم اعلام کرد و گفت: همچنین در قالب یک نامه به دانشکاه علوم پزشکی اهواز، مراکز بهداشت غرب و شرق اهواز و تمامی شهرستان‌های استان خوزستان، فرمانداری‌های سراسر استان، همه ادارات بهزیستی شهرستان‌های خوزستان، مدیریت امداد امام خمینی(ره) استان، خانه های سالمندان، مراکز ترک اعتیاد، مراکز نگهداری و خدمات دهی به معلولان، نابینایان، اوتیسم، کودکان کار و... درخواست کرده ایم تا افراد بیمار نیازمند به استفاده از خدمات MRI (ام آر آی) و Mammography (ماموگرافی) را به همراه نسخه پزشک و معرفی نامه به مرکز تصویربرداری اکسین معرفی کنند.

انصاری ادامه داد: مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین در قالب طرح رایگان شکرانه به درخواست تمامی مراجعه کنندگانی که تا ۲۶ دی ماه به مرکز اکسین مراجعت داشتند رسیدگی کرده و با توجه به نیاز بیشتر مردم استانخوزستان این طرح تا پایان بهمن ماه ۱۳۸۹ همچنان ادامه خواهد داد.

رئیس هیت امنا مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین خاطرنشان کرد: در قالب این طرح، تاکنون بیش از یک هزار و ۷۰۰ بیمار با ۲ هزار و ۱۰۰ درخواست در مرکزجامع تصویربرداری پزشکی به صورت رایگان پذیرش شدند.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌مندی استان خوزستان از به روزترین امکانات و تجهیزات در حوزه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم به یکی از اولویت‌های این مرکز پزشکی اکسین محسوب می‌شود و در همین راستا این مرکز در فاز نخست فعالیت با بهره‌برداری از دستگاههای MRI (ام آر آی) و Mammography (ماموگرافی) آمادگی پذیرش آن دسته از بیماران و مراجعه کنندگانی را دارد که از پزشک متخصص، دارای نسخه و همچنین معرفی نامه هستند تا به صورت رایگان به آنان خدمات ارائه دهد.

وی گفت: استفاده شهروندان خوزستانی از مرکز تصویربرداری اکسین موجب جلوگیری از سردرگمی و خستگی بیماران از مراجعه به مراکز مختلف و سفرهای غیر ضروری به استان‌های دیگر برای دریافت خدمات تشخیصی مورد نیاز خواهد بود.

بر اساس این گزارش، خدمات این مرکز تحت عنوان طرح شکرانه به صورت ۱۰۰ درصد رایگان انجام می شود که تا پایان بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...