سردار سلیمانی؛ سرباز جان برکف و صادق ولایت و نماد جهاد فی سبیل‌الله


سردار سلیمانی؛ سرباز جان برکف و صادق ولایت و نماد جهاد فی سبیل‌الله

بنیاد بین‌المللی غدیر در پیام تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، تصریح کرد: وی سرباز جان برکف و صادق ولایت، نماد جهاد فی سبیل‌الله، مالک اشترِ فرماندۀ جبهه اسلام و اسوه معنویت و اخلاص بود، به مردم عشق می‌ورزید.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: بنیاد بین المللی غدیر به مناسبت شهادت سرداران جبهۀ مقاومت اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

شهادت سردار سرفراز جهان اسلام، سرباز ولایت، فرمانده غیور و مقتدر جبهه مقاومت اسلامی ، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، و همرزمانش به ویژه مجاهد شهید ابومهدی المهندس را به امام عصر (عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جبهه مقاومت اسلامی ، خانوادۀ محترم ایشان و آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم .

سرداری که سرباز جان بر کف و صادق ولایت، نماد جهاد فی سبیل الله، مالک اشترِ فرماندۀ جبهه اسلام و اسوه معنویت و اخلاص بود ، به مردم عشق می ورزید. با شوقی وصف ناپذیر در همه عرصه های دفاع از اسلام و امت اسلامی حضور داشت ، تا آخر بر سر عهد خود عاشقانه، بی تزلزل و استوار ایستاد و سرانجام روح بزرگش درآغوش ارواح طیبۀ یاران شهیدش جای گرفت .

بی تردید سردار سلیمانی مایه عزت و افتخار نه فقط ایرانیان بلکه تمامی مسلمانان و مستضعفان ستمدیدۀ جهان بوده و خواهد بود .

دشمنان کوردل و در رأس آنها امریکای خبیث و جنایتکار بیهوده گمان کرده اند که با شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، زمینه استمرار جنایات خود را در منطقه فراهم کرده اند و از این پس روی آرامش نخواهند دید . یقین داریم که بر اساس وعده تخلف ناپذیر الهی، خون پاک این شهیدان، مسیر جهاد را هموارتر و راه و رسم مقاومت و ظلم ستیزی را پر رونق تر از گذشته خواهد کرد .

بی تردید انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون پاک این سرداران آغشته کردند و آینده نشان خواهد داد که خون بر شمشیر پیروز است .

درود خدا بر روان پاک شهیدان . درود خدا بر همه مجاهدان جهان اسلام از لبنان و سوریه و عراق تا ایران و یمن و بحرین . ودرود خدا بر آنانی که در پرتو مکتب حیات بخش اسلام و با پیروی از ولایت ، راه سرخ شهیدان را تا دستیابی به قله های عزّت و تا نابودی ظلم و استکبار ادامه خواهند داد .

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

بنیاد بین المللی غدیر

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در