اهتمام بقاع متبرکه استان سیستان و بلوچستان در جمع‌آوری کمک‌ها برای سیل‌زدگان/ اختصاص خیرات و مبرات به سیل‌زدگان


اهتمام بقاع متبرکه استان سیستان و بلوچستان در جمع‌آوری کمک‌ها برای سیل‌زدگان/ اختصاص خیرات و مبرات به سیل‌زدگان

معممی‌مقدم ضمن بازدید از مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان گفت: بقاع متبرکه این استان آماده جمع‌آوری کمک‌ها برای سیل‌زدگان هستند. همچنین مبلغی از محل خیرات و مبرات برای سیل‌زدگان اختصاص می‌یابد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، «رضا معممی مقدم» از اهتمام بقاع متبرکه استان سیستان و بلوچستان در جمع آوری کمک ها برای سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: با اعلام این خبر، گفت: با توجه به سیل استان سیستان و بلوچستان ابلاغ شده است که بقاع متبرکه نسبت به جمع‌آوری کمک برای سیل‌زدگان این استان اقدام کنند چراکه این مساعدت نماد وحدت عملی بین شیعه و سنی است.

وی ادامه داد: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه مبلغی را از محل خیرات و مبرات برای کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان در نظر گرفته‌اند.

مدیرکل اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان بنا به دستور مقام معظم رهبری برای کمک به سیل‌زدگان باید پای‌کار بیایند. با توجه به گستردگی میزان سیل در استان و خسارت‌های وارد شده به مزارع و زیرساخت‌هایی مثل جاده‌ها و پل‌ها و لزوم آب‌رسانی و برق‌رسانی ، روند بازسازی و نوسازی باید با سرعت بیشتری انجام شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان