تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون معینه‌های حج تمتع تا نیمه بهمن


تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون معینه‌های حج تمتع تا نیمه بهمن

مدیریت جذب و سازماندهی بعثه مقام معظم رهبری زمان ثبت‌نام آزمون معینه‌های حج تمتع را به مدت 10 روز تمدید کرد. پیش از این پنج بهمن آخرین مهلت این فراخوان اعلام شده بود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: مدیریت جذب و سازماندهی بعثه مقام معظم رهبری از تمدید زمان ثبت‌نام آزمون معینه‌های حج تمتع، تا 5 بهمن ماه 98 خبرداد.

حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت اعلام کرد: با عنایت به درخواست دفاتر نمایندگی بعثه در استان‌ها و برخی از داوطلبان، زمان ثبت نام آزمون معینه‌های حج تمتع به مدت 10 روز تمدید شد.

براساس این گزارش، برای آن دسته از داوطلبانی که هنوز موفق به دفاع از پایان نامه سطح سه حوزه نشده‌اند و مشتاق خدمت در کسوت معینه کاروان هستند، در سال‌های آینده آزمون جذب معینه کاروان برگزار خواهد شد و این‌ افراد پس از دفاع از پایان نامه و اخذ مدرک سطح 3 می‌توانند در آن آزمون‌ ثبت نام و شرکت کنند.

این گزارش حاکی است، متقاضیان می‌بایست حداکثر یک هفته بعد از ثبت‌نام به دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در محل سکونت خود مراجعه و اصل و کپی مدارک درخواستی را تحویل دهند؛ تا پس از تأیید و صحت سنجی، مجوز شرکت در آزمون برای آنان صادر شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در