لحظه تصادف شدید موتورسواران با مامور پلیس


لحظه تصادف شدید موتورسواران با مامور پلیس

سه موتورسوار بدون توجه به فرمان ایست مامور پلیس به راه خود ادامه دادند و به طرز وحشتناکی با او برخورد کردند.

لحظه تصادف شدید موتورسواران با مامور پلیسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بی‌توجهی سه مرد موتورسوار به فرمان ایست یک مامور پلیس در هند صحنه‌ای وحشتناک را رقم زد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه و به تازگی منتشر شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این مامور پلیس که لباس سفید بر تن دارد در حالی که در وسط خیابان ایستاده است به موتورسوار فرمان ایست می‌دهد.

این ویدئو نشان می‌دهد این سه موتورسوار که قصد فرار از دست مامور و جریمه نشدن را داشتند ،بدون توجه به فرمان پلیس به راه خود ادامه داده و با شدت زیادی به مامور برخورد می‌کنند.

در ویدئوی منتشر شده مامور پلیس و سه موتورسوار پس از وقوع تصادف در حالی که هر یک به گوشه‌ای از خیابان پرت می‌شوند دیده می‌شوند. پس از وقوع تصادف بلافاصله سه موتورسوار از روی زمین بلند شده و تلاش می‌کنند تا از صحنه تصادف بگریزند. این ویدئو مامور پلیس را نیز در حالی که در گوشه خیابان روی زمین افتاده و به نظر می‌رسد مجروح شده است نشان می‌دهد.

بلافاصله تعدادی از شاهدان عینی به کمک مامور پلیس آمده و او را به بیمارستان منتقل کردند. پلیس هند جستجو‌های خود را برای شناسایی و دستگیری سه موتورسوار آغاز کرده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا