به تعویق افتادن عرضه بازی Cyberpunk 2077


شرکت CD Projekt Red اعلام کرد که عرضه بازی Cyberpunk 2077 تا ماه سپتامبر به تعویق افتاد.

به تعویق افتادن عرضه بازی Cyberpunk 2077به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوینی که در مراسم E3 2019 نمایش داده شد و به واسطه تریلرهای منتشر شده توانست به سرعت بین کاربران محبوب شود، بازی Cyberpunk 2077 است. در این بازی شخصیت فیلم جان ویک نیز به ایفای نقش پرداخته است و همین موضوع باعث شده تا حتی برخی از فیلم بازها نیز به این بازی علاقه‌مند شوند و در انتظار انتشار این بازی باشند. اما به تازگی اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت CD Projekt Red قصد دارد عرضه این بازی را از ماه آوریل به ماه دیگری منتقل کند.

براساس اعلام رسمی شرکت CD Projekt Red، این شرکت قصد دارد عرضه بازی Cyberpunk 2077 را تا ۱۷ سپتامبر عقب اندازد. ظاهرا دلیل این عقب افتادن بهبود مشکلاتی است که شرکت هنگام آزمایش بازی به آن برخورده و قصد دارد این مشکلات را تا قبل از اعلام گیمرها برطرف کند؛ بر اساس اعلام شرکت سازنده این بازی در حال حاضر به طور کامل آماده عرضه است اما ظاهرا مشکلات کوچک زیادی دارد که می‌تواند گیمرها را اذیت کند و این موضوع برای شرکت سازنده بسیار دارای اهمیت است.

به تعویق افتادن عرضه بازی Cyberpunk 2077

بر اساس اعلام شرکت CD Projekt Red، این شرکت قصد دارد کاری کند که بازی Cyberpunk 2077 به شاهکاری برای نسل فعلی کنسول‌ها تبدیل شود و به عنوان یکی از آخرین عناوین نسل فعلی کنسول‌ها در ذهن گیمرها ماندگار شود. همچنین شرکت CPR اعلام کرده است که با تغییر نسل کنسول‌ها کاربران نباید نگران پشتبانی از این بازی باشند چرا که قرار است تا مدتی بسیار طولانی از این بازی پشتیبانی شود و به طور مداوم بروزرسانی دریافت کند.

بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty Mobile دومین بازی پرفروش سال ۲۰۱۹ شد

عنوان سایبرپانک سومین بازی بزرگی است که در این هفته خبر به تعویق افتادن زمان عرضه آن منتشر شده، در اوایل هفته شرکت Square Enix اعلام کرده بود بازی Final Fantasy VII Remake و بازی Marvel’s Avengers نیز با تاخیر عرضه خواهند شد. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی باید تا زمان انتشار آن صبر کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403