احتمال نهایی شدن انتقال اریکسن به اینتر تا قبل از روز جمعه وجود دارد


احتمال نهایی شدن انتقال اریکسن به اینتر تا قبل از روز جمعه وجود دارد

مدیر برنامه های اریکسن با دنیل لوی، رئیس تاتنهام دیدار می کند و از او برای اینتر درخواست تخفیف خواهد...

طرفداری- پس از افزایش دو میلیون یورویی پیشنهاد اینتر به تاتنهام برای اریکسن، نراتزوری یک میلیون یوروی دیگر نیز پیشنهادش را افزایش داده است. پیشنهاد های اینتر تاکنون به ترتیب 10، 12 و 13 میلیون یورو بوده و به نظر می رسد این پیشنهاد باز هم افزایش خواهد داشت.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، اینتر برای به خدمت گرفتن کریستین اریکسن، پیشنهاد جدیدش به تاتنهام را به 13 میلیون یورو به علاوه 2 میلیون یورو پاداش (جمعا به ارزش 15میلیون) رسانده است. با این حال اسپرز همچنان قصد عقب نشینی از موضع خود را ندارد و 20 میلیون یورو در ژانویه می خواهد. نراتزوری در روزهای آینده باز هم باید پیشنهاد خود را افزایش دهد تا باشگاه لندنی را برای فروش هافبک دانمارکی متقاعد کند. به نظر می رسد همینگونه است و افعی ها قصد دارند پیشنهادشان را کمی افزایش دهند.

سه شنبه هفته جاری روز تعیین کننده ای خواهد بود چراکه مدیر برنامه های این بازیکن 27 ساله در لندن خواهد بود تا با دنیل لوی، رئیس تاتنهام صحبت کند. علاوه بر تلاش اینتر برای افزایش پیشنهاد خود، مدیر برنامه های اریکسن نیز از لوی درخواست تخفیف خواهد کرد و در نتیجه احتمال انتقال اریکسن به اینتر تا قبل از روز جمعه وجود خواهد داشت.

دی مارتزیو در برنامه تلویزیونی خود نیز گفت اینتر اطمینان دارد که پس از توافق شخصی با اریکسن، در نهایت می تواند او را به ایتالیا بیاورد و برای انتقال این بازیکن فقط بحث زمان مطرح است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...