معرفی نفرات برتر مسابقات بین‌المللی کشتی گورش گنبدکاووس


معرفی نفرات برتر مسابقات بین‌المللی کشتی گورش گنبدکاووس

مسابقات بین‌المللی کشتی گورش گنبدکاووس پس از دو روز رقابت ورزشکاران با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به کار خود پایان داد.

مسابقات بین‌المللی کشتی گورش یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی، با حضور تیم‌هایی از کشورهای افغانستان، ترکمنستان و آذربایجان و تیم ملی الف و ب ایران و تیم منتخب گلستان طی روزهای ۲۶ و ۲۷ دی‌ماه در سالن المپیک گنبدکاووس برگزار شد.

این مسابقات در پنج وزن ۷۴، ۸۲، ۹۰، ۱۰۰ و ۱۰۰+ کیلوگرم برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در وزن ۷۴ کیلوگرم، آقا یوسف قارایف از ترکمنستان ب موفق به کسب مقام قهرمانی شد و آزادجان اوزیوف از ترکمنستان الف در جایگاه سوم ایستاد. دولت مراد زاده مقدم از ایران الف و نصیر احمد اکرمی از افغانستان به‌طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

در وزن ۸۲ کیلوگرم، پهلوان قربان گلدیف از ترکمنستان اول شد و محمد دهقان از تیم منتخب گلستان در جایگاه دوم ایستاد. جاوید مصطفی یف از آذربایجان و صفی اله محمدی از افغانستان هم در جایگاه سوم ایستادند.

در وزن ۹۰ کیلوگرم، رجب گلدی قلیچ نیازف از ترکمنستان الف به مقام نخست دست یافت و ارسلان خوجم بردیف از ترکمنستان ب دوم شد. در این وزن جاوید محمدی از افغانستان و رامین گری از تیم منتخب گلستان به‌طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم، نادر صوفی زاده از افغانستان اول شد و مولام کوشا از ایران الف در جایگاه دوم ایستاد. علی بردیف از ترکمنستان و داوود عوض زاده از ایران ب مشترکا دوم شدند.

وزن ۱۰۰+ کیلوگرم، محمد گل پهلوان‌زاده از افغانستان به مقام قهرمانی دست یافت و جمال فیضی یف از آذربایجان دوم شد. در این وزن سلیم کم از ایران ب و عبدالله ایری از ایران الف به‌طور مشترک جایگاه سوم را به دست آوردند.

نفرات اول هر وزن ۵۰۰ دلار، نفرات دوم ۳۰۰ و به نفرات سوم ۲۰۰ دلار جایزه دریافت کردند.

در مجموع امتیازات تیمی، افغانستان با ۴۳ امتیاز مقام اول، ایران با ۳۹ امتیاز مقام دوم و ترکمنستان با ۳۷ امتیاز مقام سوم را به دست آوردند.

معرفی نفرات برتر مسابقات بین‌المللی کشتی گورش گنبدکاووس

معرفی نفرات برتر مسابقات بین‌المللی کشتی گورش گنبدکاووس

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در