آمریکا تحمل وحدت ملت های مسلمان را ندارد


آمریکا تحمل وحدت ملت های مسلمان را ندارد

رییس دفتر قم مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان با بیان این که آمریکا تحمل وحدت ملت های مسلمان را ندارد، گفت: دلیل شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز همین مسأله بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، همایش «حوادث تروریستی آمریکایی و شهادت نخبگان جهانی؛ وظایف دولت ها و مسؤولیت ملت ها» همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای دی ماه 96 مرکز تبیان کابل، عصر امروز (جمعه ۲۷دی) در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

حجت الاسلام «سید ذکی موسوی» در این مراسم با اشاره به خباثت ها و شرارت های آمریکا در منطقه خاورمیانه اظهار داشت: این دولت تروریستی تا کنون قتل و خون ریزی ها زیادی به راه انداخته که نمونه های آن در تاریخ و در کشورهای مختلف فراوان است.

رییس دفتر قم مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان افزود: در کشور افغانستان بیش از 18 سال است که این دولت قاتل به خون ریزی می‌ پردازد و در حوادث مختلفی افراد برجسته ما را به شهادت رسانده است که نمونه برجسته آن حادثه بمب گذاری در مرکز فرهنگی تبیان در سال 96 بود.

وی با اشاره به شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: این شهید عزیز حقیقتا محور وحدت در منطقه و بین کشورهای مختلف بود و توانست مقاومت واقعی را به ملل مختلف عرضه کند اما دشمنان تاب این وحدت را نداشتند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: آمریکا و دولت های استکباری هیچگاه تحمل وحدت ما را ندارند و به همین دلیل نجس خود را به ریختن خون سرداران بزرگی از جمله شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس آلوده می‌ کند، اما این مسیر به کوری چشم آنان با قدرت ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/414

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج