ریشه همه قتل و خون ریزی ها به آمریکا برمی گردد


ریشه همه قتل و خون ریزی ها به آمریکا برمی گردد

سرکنسول سفارت افغانستان در تهران با بیان این که ریشه همه قتل و خون ریزی ها به آمریکا برمی گردد، گفت: آمریکا از گروه های تکفیری برای اهداف ضد انسانی خود استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، همایش «حوادث تروریستی آمریکایی و شهادت نخبگان جهانی؛ وظایف دولت ها و مسؤولیت ملت ها» همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای دی ماه 96 مرکز تبیان کابل، عصر امروز(جمعه۲۷دی) در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

«محمد زمان نورستانی» در این همایش با اشاره به خباثت های روز افزون آمریکا علیه ملت های مسلمان، افزود: هر سال شاهد گروه های تروریستی و افراطیون در افغانستان هستیم که تعدادی از همشهری های بی گناه ما به دست اینها شهید یا زخمی می‌ شوند.

سرکنسول سفارت افغانستان در تهران در ادامه عنوان کرد: تردیدی نیست که آمریکا از این گروه های تروریستی برای اهداف مغرضانه خوداستفاده می‌ کند.

وی با اشاره به این که حکومت اسلامی افغانستان با تمام توان برای از بین بردن این گروه ها تلاش می‌ کند، گفت: ما همواره برای داشتن زندگی صلح آمیزی حاضر به مذاکره بوده ایم ولی برخی به این مسأله جواب منفی داده و به قتل و خون ریزی ادامه می‌ دهند.

نورستانی بیان داشت: امیدواریم روزی را شاهد باشیم که در سرزمین افغانستان گروه های تکفیری و آمریکایی های خون خوار حضورنداشته باشند تا زندگی صلح آمیزی داشته باشیم.

پایان پیام/414

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا