بعد از عملیات عین الاسد ابهت پوشالی آمریکا شکسته شد


بعد از عملیات عین الاسد ابهت پوشالی آمریکا شکسته شد

رئیس مرکز فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان با بیان این که محور مقاومت خواب دشمن را آشفته کرده است، گفت: بعد از انفجار پایگاه عین الاسد در عراق ابهت پوشالی آمریکا شکسته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، همایش «حوادث تروریستی آمریکایی و شهادت نخبگان جهانی؛ وظایف دولت ها و مسؤولیت ملت ها» همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای دی ماه 96 مرکز تبیان کابل، عصر امروز در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید عیسی حسینی مزاری» در این همایش با بیان این که امت اسلام باید دشمنان خود را بهتر بشناسند، گفت: باید پیامدهای حرکت های تروریستی آمریکا در کشورهای مختلف را به خوبی بررسی کنیم و بدانیم که آمریکایی ها به این روند به اهدافی می‌ خواهند برسند.

رئیس مرکز فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان افزود: از چند دهه قبل به این طرف، منطقه ما دچار آشوب و جنگ و نا امنی است و یکی از عوامل عمده این وضعیت، آمریکایی ها هستند و در همه فعالیت های تروریستی که در ایران، افغانستان و سوریه و لبنان و عراق و کشمیر و حتی در اروپا عملیات های تروریستی که صورت می‌ گیرد همین آمریکا دخیل اند.

وی در ادامه عنوان کرد: آمریکا اگر کمی عقل داشت باید می‌ دانست که هیچ حکومت و دولتی با خون باقی نمانده است و در طول تاریخ، قدرت ها تحت هیچ شرایطی نتوانستند با قتل و ترور و تخریب به جایی برسند و امروز هم آمریکایی با روشی که پیش گرفته اند باعث تزلزل پایه های قدرت، تخریب وجهه و فراهم شدن زمینه های نابودی خودشان را بیش از گذشته فراهم کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی مزاری با اشاره به این که شرایط امروز در افغانستان و خون های ریخته شده در این کشور بی پاسخ نمی ماند، گفت: شما دیدید چه تأثیر شگرفی از ترور سردار شهید سلیمانی بر جای ماند، بنابراین این خون ها آرام آرام موجب انهدام آمریکا می‌ شود چراکه امروز تنفر عمومی نسبت به استکبارجهانی دیده می‌ شود.

وی بیان داشت: فرهنگ جهاد و مقاومت در حال فراگیری است و این فراگیری در حال نهادینه شدن است و این محور مقاومت دمار از حکومت های استکباری درآورده است که این ناشی از قدرت اسلام و محور مقاومت است.

رئیس مرکز فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که محور مقاومت خواب دشمن را آشفته کرده است، تصریح کرد: آمریکا در حال دست و پا زدن است و نتیجه قتل و کشتار آنها بر علیه خود آنها دیده می‌ شود.

وی اضافه کرد: بعد از انفجار پایگاه عین الاسد در عراق ابهت پوشالی آمریکا شکسته شده است و قطعا این حرکت در کل دنیا گسترش پیدا کرده و هیچ حرکتی از آمریکا و ایادی او نمی ترسد.

پایان پیام/414

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس