جدول فروش هفتگی بریتانیا: Star Wars Battlefront 2 به جمع 5 بازی اول بازگشت


جدول فروش هفتگی بریتانیا: Star Wars Battlefront 2 به جمع 5 بازی اول بازگشت

در جدول فروش این هفته‌ی بریتانیا همه چیز به‌جز صعود قابل توجه و بازگشت بازی Star Wars Battlefront 2 به جمع 5 عنوان اول عادی به نظر می‌رسد. بازی Star Wars Battlefront 2 به لطف فروش بالای نسخه‌ی پی‌سی‌اش 142 پله در جدول فروش هفتگی بریتانیا صعود کرده و در جایگاه پنجم قرار گرفته است. در غیر این صورت، جدول این هفته عادی و مثل همیشه به نظر می‌آید. Call...

در جدول فروش این هفته‌ی بریتانیا همه چیز به‌جز صعود قابل توجه و بازگشت بازی Star Wars Battlefront 2 به جمع 5 عنوان اول عادی به نظر می‌رسد.

بازی Star Wars Battlefront 2 به لطف فروش بالای نسخه‌ی پی‌سی‌اش 142 پله در جدول فروش هفتگی بریتانیا صعود کرده و در جایگاه پنجم قرار گرفته است. در غیر این صورت، جدول این هفته عادی و مثل همیشه به نظر می‌آید.

Call of Duty: Modern Warfare همچنان در صدر پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد. این عنوان با کمتر از 400 نسخه فروش بیشتر نسبت به Star Wars Jedi: Fallen Order که در جایگاه دوم قرار دارد، توانسته است به جایگاه اول دست پیدا کند. FIFA 20 با فروش 1000 نسخه کمتر جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. GTA V علی‌رغم گذشت 7 سال از عرضه‌ی اولیه‌اش، هفته‌ی گذشته به جایگاه هفتم رسید و صعود بیشتر آن اجتناب‌ناپذیر بود. این عنوان عظیم و فوق‌العاده محبوب در این هفته جایگاه چهارم را از آن خود کرده است!

عنوان جدید هفته‌ی گذشته یعنی Dr Kawashima’s Brain Training برای نینتندو سوئیچ 22 درصد افت در فروش را تجربه کرده ولی با این حال، این هفته از جایگاه پانزدهم به نهم صعود کرده است. نکته‌ی جالب و اتفاق کمیابی که در جدول فروش این هفته رخ داده، خروج Mario Kart 8: Deluxe از جمع 10 بازی پرفروش و قرار گرفتن آن در جایگاه یازدهم است.

در ادامه جدول کامل پرفروش‌ترین‌های بریتانیا در هفته‌ی گذشته را مشاهده می‌کنید. طبق معمول، لازم به ذکر است که در این جدول فقط فروش فیزیکی عناوین لحاظ شده است.

Call of Duty: Modern Warfare Star Wars Jedi: Fallen Order FIFA 20 Grand Theft Auto V Star Wars Battlefront 2 Luigi’s Mansion 3 Just Dance 2020 Borderlands 3 Dr Kawashima’s Brain Training Red Dead Redemption 2

نظر شما راجع به جدول فروش هفتگی بریتانیا و صعود قابل توجه بازی Star Wars Battlefront 2 چیست؟

جدول فروش هفتگی بریتانیا: Star Wars Battlefront 2 به جمع 5 بازی اول بازگشتجدول فروش هفتگی بریتانیا: Star Wars Battlefront 2 به جمع 5 بازی اول بازگشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران