راهپیمایی حمایت از صلابت نظام در یاسوج برگزار شد


راهپیمایی حمایت از صلابت نظام در یاسوج برگزار شد

یاسوج- ایرنا- راهپیمایی حمایت از صلابت نظام و اقتدار نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همدردی با خانواده جانباختگان هواپیمای مسافربری اوکراینی امروز و همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز سیاسی، عبادی جمعه در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران شرکت کننده در این راهپیمایی مسیر ۲ کیلومتری مصلای امام خمینی (ره) تا مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج را پیمودند.

شعارهایی که در این راهپیمایی از سوی شرکت کنندگان سرداده شد شامل «الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق، مرگ بر آل سعود خائن، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، یا حسین، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، اینهمه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، ما همه سرباز توییم خامنه ای گوش به فرمان توییم خامنه ای، نه تسلیم نه سازش نبرد با آمریکا، سپاهیان حیدریم پیرو امر رهبریم، سپاهی فداکار ای قهرمان ایثار ما حامی تو هستیم کوری چشم کفار و ترامپ ورشکسته سپاه نمیشه خسته» بوده است.

قطعنامه پنج ماده ای در پایان این راهپیمایی قرائت شد و شرکت کنندگان نیز با سردادن فریاد «الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس» مفاد آن را تأیید کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق