ارسال سه محموله کمکهای منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به مناطق سیل زده هرمزگان


ارسال سه محموله کمکهای منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به مناطق سیل زده هرمزگان

بندرعباس- ایرنا- سه محموله بزرگ از کمکهای منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به مناطق سیل زده شرق هرمزگان در شهرستان های جاسک و بشاگرد ارسال شد.

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان عصر جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: این کمکها شامل ۱۰ هزار بطری یک و نیم لیتری آب معدنی، بیش از ۱۰ تن آرد و ۱۰۰ تخته پتوی بزرگ‌ بود که با ۳ دستگاه تریلر به شرق استان ارسال شد.

علیرضا خورشیدزاده بیان داشت: در تلاش هستیم تا ضمن هماهنگی با فرمانداران جاسک و بشاگرد امکان توزیع سریع و به موقع این اقلام را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در جریان وقوع سیلاب ماه گذشته پارسیان نیز ماشین آلات و تیمهای فنی، مهندسی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان از همان روزهای اول با حضور در روستاها و مناطق تخریب شده با تمام ظرفیت اقدام به امداد رسانی و رفع آبگرفتگی مسیرها کردند.

به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان در روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه سیلاب زیادی در شرق هرمزگان از جمله جاسک، سیریک و بشاگرد به وقوع پیوست و روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند.

به دنبال این سیلاب‌ها خسارت بسیاری به خانه‌های روستایی، تاسیسات آبرسانی و برق، ابنیه و جاده‌ها در منطقه جاسک و بشاگرد وارد شده است.

شهرستان جاسک و بشاگرد در ۳۰۰ و سیریک در ۱۷۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.

طبق اعلام مسوولان، سیل اخیر حدود ۹ هزار میلیارد ریال خسارت به زیرساخت های استان هرمزگان در دو شهرستان جاسک و بشاگرد وارد کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت