تلاش کانون قمر بنی هاشم (ع) بیرجند در تبیین «سبک زندگی اسلامی»


تلاش کانون قمر بنی هاشم (ع) بیرجند در تبیین «سبک زندگی اسلامی»

محمدی گفت: دوره آموزشی «سبک زندگی اسلامی» در کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم علیه السلام با سخنرانی اساتید حوزه علمیه روز در هفته برگزار می شود.

«ابوالفضل محمدی» در گفتگو با خبرنگارشبستان در بیرجند با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم (ع) در سال 1390 تاسیس شده است، اظهار داشت: 56 نفر در این کانون عضو هستند و تاکنون مشخصات 25 نفر از این اعضا در قالب رویداد ملی «فهما» در سامانه بچه های مسجد ثبت شده است که موفق به کسب 350 امتیاز شده ایم.

مدیر کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم (ع) بیرجند با بیان اینکه طرح «شنبه‌های با کتاب» به همت این کانون در مسجد اجرا می شود، افزود: در این راستا هر هفته شنبه‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء یا بین دو نماز گزیده‌ای از کتاب منتخب توسط امام جماعت یا یکی از اعضای کتابخانه مسجد قرائت و یا به مطالعه معرفی می شود.

محمدی با تاکید بر اینکه هر هفته در روزهای یکشنبه دوره آموزشی «سبک زندگی اسلامی» با سخنرانی اساتید حوزه علمیه برگزار می شود، ادامه داد: همچنین برنامه استعدادیابی دانش آموزان و نوجوانان در زمینه روانخوانی و حفظ قرآن انجام می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم (ع) بیرجند به اشاره به فعالیت های اجرایی در طی سال، بیان کرد: برگزاری 14 کلاس اوقات فراغت، کوهپیمایی و پیاده روی اعضای کانون، برگزاری مراسم جشن و سوگواری در مناسبت های مذهبی، برگزاری کلاس های ورزشی و قرائت دعای توسل و کمیل از دیگر جمله فعالیت های این کانون است.

وی با بیان اینکه کتابخانه کانون فرهنگی هنری قمر بنی هاشم (ع) بیرجند با 2 هزار جلد کتاب فعال است، افزود: تا پایان امسال کلاس مقدماتی کامپیوتر برگزار خواهد شد.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش