تراشتگن: ستین سعی دارد برخی چیزها را عوض کند؛ همواره در بارسلونا مورد حمایت هواداران بوده‌ام


تراشتگن: ستین سعی دارد برخی چیزها را عوض کند؛ همواره در بارسلونا مورد حمایت هواداران بوده‌ام

روی کار آمدن ستین با بازگشت تراشتگن به میادین همراه خواهد بود.

طرفداری - مارک آندره تراشتگن، دروازه بان بارسلونا مدعی شد مصدومیتش را پشت سر گذاشته است.

به گزارش موندو دپورتیوو، تراشتگن که چند هفته پیش مجبور شد تمرینات را کنار گذاشت تا آسیب دیدگی‌اش را برطرف کند، پس از قریب به 19 روز، دوباره آماده بازی کردن شده و احتمالا روز یکشنبه مقابل گرانادا به میادین بازخواهد گشت. او درباره کیکه ستین، سرمربی جدید بارسلونا می‌گوید:

اول از همه می‌خواهم از والورده تشکر کنم که در این سال‌ها کار فوق العاده‌ای انجام داد. نهایت احترام را برای او قائلیم. حالا مربی‌ای داریم که تلاش دارد چیزهایی را عوض کند. بالاخره هر کسی ایده‌هایی دارد. به حرف‌های ستین گوش می‌دهیم و تلاش می‌کنیم کاری که او می‌خواهد را انجام بدهیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا خواسته‌های او در زمین پیاده شود. به دنبال این هستیم که صدرنشینی‌مان در لالیگا را حفظ کنیم. در لیگ قهرمانان اروپا هم هنوز راه زیادی باقی مانده است. برای همه جام‌ها تلاش خواهیم کرد.

وضعیت مصدومیتم؟ کاملا ریکاوری کرده‌ام و با تیم تمرین می‌کنم. حضور دوباره در تمرینات مرا مملو از لذت می‌کند. از زمانی که زوبی زارتا در سال 2014 مرا به بارسا آورد، حمایت و محبت هواداران را احساس کرده‌ام. حتی در دو سال اول که به اندازه مطلوبم بازی نکردم، این حمایت‌ها صورت گرفت.

تراشتگن همچنین گفت فرزند تازه به دنیا آمده‌اش اجازه خوابیدن به او و همسرش نمی‌دهد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...