مردم سیریک 30 میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند


مردم سیریک 30 میلیارد ریال به سیل زدگان کمک کردند

بندرعباس- ایرنا- فرماندار شهرستان سیریک گفت: مردم متدین و ولایتمدار این منطقه به منظور همدردی با مردم مناطق سیل زده، تاکنون بیش از 30 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی انجام داده اند.

احمد جمال‌الدینی عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمک های غیرنقدی مردم این شهرستان در قالب چندین محموله شامل مواد غذایی، البسه گرم، آب و دیگر اقلام مورد نیاز به روستاهای سیل زده جاسک و بشاگرد ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز مردم روستای سرزه سیریک حدود پنج میلیارد ریال کمک غیرنقدی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان انجام دادند.

جمال‌الدینی تصریح کرد: این کمک‌ها شامل ۵۰۰ بسته غذایی به همراه پتو ، لباس و وسایل بهداشتی می باشد که با ۱۰ دستگاه خودرو نیسان سایپا برای مردم سیل زده بلوچستان ارسال شد.

به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان در روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه سیلاب زیادی در شرق هرمزگان از جمله جاسک، سیریک و بشاگرد به وقوع پیوست و روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند.

به دنبال این سیلاب‌ها خسارت بسیاری به خانه‌های روستایی، تاسیسات آبرسانی و برق، ابنیه و جاده‌ها در منطقه جاسک و بشاگرد وارد شده است.

شهرستان جاسک و بشاگرد در ۳۰۰ و سیریک در ۱۷۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.

طبق اعلام مسوولان، سیل اخیر حدود ۹ هزار میلیارد ریال خسارت به زیرساخت های استان هرمزگان در دو شهرستان جاسک و بشاگرد وارد کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه