رقابت 63 راس اسب در روز دوم هفته دهم مسابقات اسبدوانی گنبد


رقابت 63 راس اسب در روز دوم هفته دهم مسابقات اسبدوانی گنبد

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم هفته دهم مسابقات اسبدوانی کورس گنبدکاووس، عصر روز جمعه با رقابت 63 راس اسب در در هفت دور مختلف در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

رقابت های امروز در مسافت‌های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متر برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب‌های ترکمن دو ساله کلاس برنده بود، اسب بیلیا اول شد و اسب‌های بایداق کهری و بام دشت ناز به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم رقابت اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۵ برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب اکوشیک و کسب عناوین دوم و سوم از سوی اسب های ایل آی ۲ و جالی جامپر بود.

اسب سالاربندر قهرمان دور سوم در گروه اسب‌های دوخون دوساله کلاس Maiden شد و در پی او اسب‌های آذاراکس و آرتا با پیشی گرفتن از سایر اسب‌ها به عناوین دوم و سوم این دور دست یافتند.

مشتاقان ورزش سوارکاری در دور چهارم روز دوم هفته دهم مسابقات اسبدوانی کورس زمستان گنبدکاووس شاهد رقابت اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۲ بودند که در آن اسب سامین زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اول شد و اسب‌های لندی و حریف به ترتیب دوم و سوم شدند.

کورس پنجم مخصوص اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۳ بود که در انتها اسب‌های من بولت، گل گندم و سامرسا به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۳ در دور ششم رقابت کردند که این دور با قهرمانی اسب ریوسانگ به پایان رسید ، اسب ریوکوئین دوم شدو مستردن به عنوان سومی این دور بسنده کرد.

لیدی المیرا ، پرنسس لاکی و دستینی اسب‌هایی بودند که در انتهای دور هفتم مسابقات این روز به ترتیب و زودتر از سایر اسب‌ها از خط پایان گذشتند و عناوین اول تا سوم را در میان اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ به خود اختصاص دادند.

در پایان مسابقات روز دوم هفته دهم مسابقات اسبدوانی کورس گنبدکاووس مبلغ یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب‌های برتر تعلق گرفت.

مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس همه ساله در دو فصل بهار و پاییز و با حضور انبوه مشتاقان این ورزش اصیل منطقه برگزار می‌شود و برگزاری مسابقات کورس پاییز امسال برای ۲۲ هفته برنامه‌ریزی شده که در روزهای پنجشنبه و جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان انجام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی