ثبت نام 12 هزار لرستانی در طرح مسکن فرهنگیان


ثبت نام 12 هزار لرستانی در طرح مسکن فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: 12 هزار فرهنگی از لرستان در طرح مسکن فرهنگیان ثبت نام کردند.

رضا زینی‌وند مقدم به تفاهم نامه اخیر با وزارت راه برای صاحب مسکن شدن ۱۷۰ هزار فرهنگی اشاره داشت و اظهار کرد: تا کنون حدود ۱۲ هزار نفر از فرهنگیان فاقد مسکن لرستان در سامانه مذکور ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: طبق کارگروهی که در استان متناظر با وزارتخانه تشکیل شده است وضعیت مسکن فرهنگیان بررسی می‌شود تا بتوانیم خدماتی با همکاری راه و شهرسازی به فرهنگیان ارائه کنیم.

زینی‌وند مقدم یادآور شد: قرار شده هرجا آموزش و پرورش زمین مناسب دارد در اختیار وزارت راه و شهر سازی قرار دهد و اگر زمین مناسب در اختیار نداشت از سوی وزارت مسکن و شهر سازی تامین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: از جمله شرایط فرهنگیان برای استفاده از این طرح شامل فاقد زمین و فاقد واحد مسکونی بودن، عدم استفاده از تسهیلات دولتی مسکن، تاهل و سرپرست خانوار بودن، زنان سرپرست خانوار با ۳۵ سال سن، ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا است.

وی خاطرنشان کرد: کلیه همکاران رسمی و قراردادی و بازنشستگان می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: در این طرح اولویت با کارکنان بالای ۲۰ سال سابقه و زنان سرپرست خانوار و بازنشستگان است.

وی به تشریح تفاهم نامه همکاری وزارت آموزش و پرورش و راه و شهرسازی پرداخت و گفت: کار اولیه احصاء اطلاعات و شناسایی دقیق افراد متقاضی و ارسال اطلاعات به اداره کل راه و مسکن و شهرسازی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !