شجاعت فرمانده هوافضای سپاه دست کمی از حمله موشکی به عین الاسد نداشت


شجاعت فرمانده هوافضای سپاه دست کمی از حمله موشکی به عین الاسد نداشت

افروغی گفت: صداقت فرمانده هوافضای سپاه و آثار موشک های ایشان از خون سپهبد سلیمانی کمتر نیست، هر چند این اقدامات از برکات خون این شهید هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید محمد یوسف افروغی» ظهر امروز (۲۷ دی) در خطبه های نماز جمعه شهر لیکک ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، به تبیین جایگاه تقوا در زندگی پرداخت و با تأسی از احادیث و روایات، گفت: ولایت روح همه احکام است، عده اس به ولایت حمله کرده و در این رابطه شبهه افکنی می کنند.

امام جمعه شهر لیکک اظهار داشت: این افراد صورتی به ظاهر انسان دارند، اما در واقع نه راه هدایت را می شناسند و نه راه گمراهی را می دانند.

وی در فرازی دیگر از خطبه های امروز با اشاره به سیاست راهبردی ایران مبنی بر اخراج نظامی آمریکا از منطقه، گفت: بحث خروج نظامیان آمریکا از منطقه مطرح نیست باید آنها اخراج شوند، حتی با گزینه های نظامی این کار باید صورت بگیرد.

افروغی تصریح کرد: صداقت فرمانده هوافضای سپاه و آثار موشک های ایشان از خون سپهبد سلیمانی کمتر نیست، هر چند این اقدامات از برکات خون این شهید هستند.

امام جمعه شهر لیکک ادامه داد: بعضی از اسرار نظامی آمریکا بعد از حمله موشکی ایران به عین الاسد در حال رو شدن بوده و هر بار رسوایی جدیدی برای آمریکا برملا می شود.

وی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان تنها ۱۲ نفر نیست، بیش از 300 هزار نیروی معتمد در سراسر کشور در این نهاد مقدس خدمت می کنند و چندین دستگاه کشوری با آنها همکاری دارند، لذا باید همه در بحث رد صلاحیت ها به قانون تمکین کنیم .

افروغی با اشاره به اینکه مکانیزم وجود شورای نگهبان برای تأیید یا رد صلاحیت ها خوب و لازم است، ادامه داد: اگر این نهاد جناحی عمل می کرد، مجالس و دولت ها تاکنون در دست یک جناح بود.

امام جمعه شهر لیکک گفت: بعضی از نمایندگان مجلس تایید و دوباره رد می شوند که کار شورای نگهبان از این جهت پسندیده بوده و ممکن است نماینده در طول دوران نمایندگی خود دچار اعمالی شود که صلاحیت نماینده بودن را از دست بدهد.

وی خاطرنشان کرد: نباید در مورد حادثه سقوط هواپیما که یک خطای انسانی نظامی رخ داد، منجر به قضاوت های ناعادلانه و برجسته کردن این خطا شویم.

افروغی اضافه کرد: انتظار می رفت دولت به همان میزان که برای خطای انسانی نظامی در حادثه سقوط هواپیما پیگری کرد، برای حضور سفیر انگلیس در میان آشوب گران هم همین تدابیر را اتخاذ می کرد.

امام جمعه شهر لیکک اذعان داشت: کار این سفیر میدانی و خلاف قانون بود که باید در همانجا با وی برخورد قانونی می شد.

وی با ابراز همدردی با سیل زدگان سیستان و بلوچستان، گفت: از مردم و مسئولان دعوت کرد که به کمک این هم وطنان بشتابند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته