دشمن خیرخواه ما نبوده و نیست


دشمن خیرخواه ما نبوده و نیست

فرمانده کل سپاه: هیچ وقت دشمن خیرخواه ما نبوده و نیست و ارمغان آن‌ها برای ما تنها بدبختی، فقر و ضعف است.

سردار حسین سلامی در حاشیه نماز جمعه امروز تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ افزود: عملیات شهید سلیمانی (حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد) نشان داد زمانی که ما صاحب قدرت هستیم و دست‌ها و مشت هایمان پر است، قدرتمند هستیم.
وی گفت: ما در دریا، زمین، هوا و فضا راه بر دشمن بسته ایم.
فرمانده کل سپاه ادامه داد: اما برخی با تهدیدات نرم یعنی با زبان رسانه دشمن و از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنت و فضای مجازی، ذهن و دل ملت ایران را تهدید می‌کنند و به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه هستند.
سردار سلامی گفت: دشمنان ما به دنبال آن هستند که مردم را نسبت به نظام بدبین، مردد و مایوس کنند.
وی افزود: آگاهی مهمترین عنصر مقابله با دشمن است؛ مردم باید توجه کامل داشته باشند که هیچ وقت دشمن خیرخواه ما نیست و هرچه برای ما می‌آورد تنها شامل بدبختی، فقر، عقب ماندگی و ضعف است.
سردار سلامی ادامه داد: مردم ما راهشان تبعیت از رهبری است؛ ما یک ستاره درخشان داریم که به وسیله آن هدایت می‌شویم و هیچ نقطه‌ای از جهان این را ندارد.
فرمانده کل سپاه گفت: امروز آگاهی بخشی، صلابت و استواری یک ملت را در قامت و شخصیت رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدیم؛ زمانی که چنین نعمتی داریم قلب هایمان، گوشهایمان و زبانمان پژواک دغدغه‌ها و آرزو‌هایی است که رهبر عزیزمان دارد.
سردار سلامی افزود: ما امروز بسیار موفق هستیم، دشمنان خود را شکست داده ایم و قد کشیده ایم؛ مردم بدانند که بسیار قوی هستیم و نگران هیچ چیز نیستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر