شرکت در آیین نماز جمعه بیمه کننده جوانان مقابل انواع مفاسد است


شرکت در آیین نماز جمعه بیمه کننده جوانان مقابل انواع مفاسد است

یاسوج- ایرنا- رییس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: شرکت در آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه و دیگر مجالس مذهبی بیمه کننده نسل جوان و دیگر قشرهای مردم مقابل انواع فتنه ها و مفاسد است.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمد محمدی گلپایگانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: بی اعتنایی نسبت به نماز جمعه یا سبک شمردن آن امری مذموم و ناپسند بوده و مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز در زمینه تکریم این آیین سیاسی، عبادی زبانزد هستند.

وی افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد به دلاوری، شجاعت و سلحشوری مشهور بوده و علاوه بر داشتن سابقه درخشان مذهبی همواره به نظام و انقلاب وفادار بوده اند.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب بیان کرد: امنیت و آرامش کنونی کشور مرهون خون شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس است و رهبر معظم انقلاب نیز با وجود داشتن مشغله های کاری همواره با خانواده شهیدان دیدار می کنند.

آیت الله محمدی گلپایگانی عنوان کرد: آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی متقاضی واگذاری هر ۲ مسؤولیت نمایندگی ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امامت جمعه شهر یاسوج به فرد دیگری بود.

وی ابراز داشت: حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج نیز به دلیل کهولت سن، بیماری و مشکلات جسمانی از مسؤولیت امامت جمعه شهر یاسوج کناره گیری کرد.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: بنا به تصمیم بیت رهبری و مسؤولان شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امامت جمعه شهر یاسوج انتخاب و معرفی شد.

آیت الله محمدی گلپایگانی اظهار داشت: سفارش رهبر معظم انقلاب به آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی تداوم حضور در کهگیلویه و بویراحمد برای بهره گیری مردم این استان از چنین سرمایه مهم معنوی، علمی و اجتماعی است.

وی افزود: آمریکا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون یک لحظه از نیرنگ و توطئه علیه کشور و ملت ایران کوتاهی نکرده است.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب بیان کرد: سردار قاسم سلیمانی تمامی نقشه های شوم نظام سلطه و به ویژه آمریکا را در منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی عراق و سوریه خنثی کرد و به همین دلیل نیز به شهادت رسید.

آیت الله محمدی گلپایگانی عنوان کرد: خون شهید سردار سلیمانی و همرزمانش برکات متعددی دارد و تا همیشه علیه استکبار جهانی می جوشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی